Uklízení psích bobků

Proč se uklízí psí bobky? A není přece bobek "přírodním" hnojivem? Tak dobře uklízíme ho, abysme do těch výkalů nešlapali, přeci jen psů je mnoho, bobků je mnoho, to je ještě rozumné.

Ale proč dávat bobky do igelitového sáčku a ještě rovnou do koše? Do koše, do kterého spousta lidí hodí i jakkékoliv jiné odpadky? Pak se to hodí na skládku? nebo co se s tím udělá?

Jen mě napadá, jestli tohle naše uklízení bobků není zcela neekologické a přírodě to spíš neubližuje. Ještě budiž papír. sáček, ten se rozloží, ale ten poly. sáček je umělina a ten než se rozloží to trvá xdesítky let ne?

Nebyli by lepší "určené hromádky" úložiště na bobky, kam by se dávali všechny? byli by u toho třeba lopatky či tak něco a hnojila by se tím poté příroda.


20.02.2012 19:40:16
*sueňa*: No tě pic, madam dokonalá, tebe bych doma nechtěl.

Hovno seberu, pokud můj pes nesere někde v křoví nebo ve vysoké trávě, na to bych se z vysoka vykadil.

btw, policajti nesbírání hoven pokutují?
toe novina
20.02.2012 19:17:33
Filda568: Právě jsem přesně tušila, že když to bude o hovně, že se chytne víc lidí, než u mých jiných diskuzí o "hovně". :-) nj je vidět o čem lidi rádi debatují.
*chivavinka 21
20.02.2012 18:51:44
hezký den: ne, opravdu nedělám nic, za co bych se měla stydět. To říkám s čistým svědomím :-) doma mám čisto a myslím že na to ani léky nepotřebuju :-D
*Sueňa* 25
20.02.2012 18:40:54
Argumenty "můj pes má na sběr moc velké hovno" jsou na pěst.

kážou vodu pijouvíno: pardon, to mi uniklo
poprvé dohola
20.02.2012 18:40:53
*sueňa*: Takže za ním lezeš opravdu všude? Nevěřím, ale dobrá. Jinak planetu ale moc nešetříš, co? No jo no. Já po svým psovi neuklízím a doma mám určitě větší pořádek než ty, pže mám jistou nutkavou potřebu, musím mít doma čisto, mám na to i léky. Tvoje teorie je prostě mylná. Ty nejsi čuně a jsi strašně slušná a určitě neděláš nic za, co by ses styděla. Asi tě navrhnu na medaJli.
hezký den
20.02.2012 18:36:07
poprvé dohola: Jinými slovy svoje hovno prostě zahrabeš. To mi stačí. A nepiš na mě v mužském rodě, už jsem ti psala, že jsem princezna.
kážou vodu pijouvíno
20.02.2012 18:32:03
Bystrouška: když bude u toho trávníku stát policajt, uklidíš to hovno? Ano? Tak o čem se bavíme, ty zásado?
poprvé dohola
20.02.2012 18:31:14
hezký den: ano, posvém psovi si uklízím jako každý slušný člověk ke kterým ty rozhodně se svým slovníkem nepatříš :-D
*Sueňa* 25
20.02.2012 18:30:49
kážou vodu pijouvíno: k tomu, co v mých stopách zůstává, jsem se už vyjádřil. Musel bys mít onačejší nos, abys po mě v přírodě našel moje hovno - spolehni se, že oči ti na to stačit nebudou. Kde to jde, nenajdeš ani moji šlápotu.
poprvé dohola
20.02.2012 18:20:13
Psí výkaly nejsou zrovna dobré hnojivo. Zkus si zasadit dvě kytky. Jednu nehnoj, do druhé dávej výtvory tvě čivavinky. Schválně, která dřiv zajde. Koňské nebo kravské lejno nebo kvašené slepičince to nenahradí!
Dnešní mikrotenové „igeliťáky“ se venku v létě rozkládají pár měsíců. Schválně si do něj zabal lejno a dej si ho třeba za okno. Oboje se brzy rozpadne na prach. (Mimochodem, psí lejno se sesychá na docela alergizující a občas i infekční prach.) Opravdové trvanlivé „igeliťáky“ z měkčeného PVC se už dnes těžko shánějí.
Sta67
20.02.2012 18:17:36
*sueňa*: Doufám, že za svým psem chodíš všude, aby ti nějaký hovno neuteklo. Doufám, že nekouříš a nejezdíš autem či mhd. Tvoje teorie je stejně na píč* jako ty.
hezký den
20.02.2012 18:10:26
*Sueňa*: Nepopírám, ale v bytě mám pořádek a kdybych třikrát deně blila po ulicích, neznamená to, že za prase nebudu.
Bystrouška 19
20.02.2012 17:52:52
Bystrouška : neuklízíš, jsi prase. Konec diskuze :-D
*Sueňa* 25
20.02.2012 17:49:40
Debata o hovně...
Filda568 21
20.02.2012 17:25:33
Heleď tak na to máme úplně stejnej názor. Mě třeba nevadí uklízet hovna - ale do igelitových sáčků to uklízet nebudu, protože je to neekologické. Když jsem to uklízela do papírových, tak jsem se u toho asi 3x ušpinila a od tý doby neuklízim vůbec. Z principu, ne že bych byla líná. Když po mě chce někdo abych to uklidila, tak mu vysvětlím tyhle důvody, aby nezavolal poldy to před ním uklidim ale řeknu mu, že kdykoli mě neuvidí, tak že to prostě neseberu - že má smůlu a mluví mi do duše zbytečně. Samozřejmě vyjímka je beton a dětský hřiště nebo když děti v zimě někde sáňkují tak tam to sbírám taky.

Ale většina lidí přemýšlí nějak takto: Hlavně když nešlápnu do h*vna / moje děti se neušpiní - to jak tím bude trpět příroda je mi jedno.

V normální společnosti by každému nově narozenému člověku měli dát pozemek - kus půdy kde si bude moct vybudovat domov dle svých představ, pěstovat plodiny atd. Pak by si mohl každý vybrat, zda na svém pozemku bude uklízet nebo ho nechá zarůst plevelem nebo ho třeba prodá. Jestli bude mít zvířata nebo betonovou džungli.. Bohužel ale takováto možnost nikoho "nenapadla" (ironie), takže žijeme namačkaní na společnym prostranství, lidi děti psi.. Někdo kouří, někomu to vadí, někdo dělá hluk, auta vyfukují škodliviny, někdo zase neuklízí po psovi. No holt když si to společnost před mým narozením takhle zařídila a někdo si do toho pořizuje další děti - jejich volba. Já konám dle svého nejlepšího svědomí.
katrin
20.02.2012 17:17:40
Tak to pardoooon, ale venku jsem "kakala" nekdy pocitam tak pred 15 lety. Takze prumerne cistotnej mestskej clovek vyprodukuje venku jedno hovinko za 15 let, fakt to chcete srovnavat s x tisicema potvor kadicich venku xkrat denne?

To snad ne, deti mile..!
Hildegardinka 20
20.02.2012 17:14:14
*Sueňa*: A určitě jsi to pojala jako průzkum a takových domácností navštívila alespoń několik stovek, aby to mělo nějakou vypovídací hodnotu, že ano?

Já po psovi neuklízím, ze dvou důvodů. Ten jeden je neekologičnost igelitových sáčků. Ten druhý je velice prostý-natahuje se mi z toho. Jediné, čeho bych při pokusu sebrat hovno docílila by nejspíš bylo, že by tam zůstalo ležet a vedle toho by ještě přibyl můj oběd.
Bystrouška 19
20.02.2012 17:07:10
poprvé dohola: Princezny kakají, neserou, takže to zaprvé :)
PD + sueňa: A za druhé, ano, když někdo píše o bordelu, měl by si uklízet především vlastní.
Lidé denně močí a kálejí 'na ulicích'. Já proti tomu nic nemám, já se ptám, jestli vy si to aspoň po sobě uklízíte.
kážou vodu pijouvíno
20.02.2012 16:54:07
*Sueňa*: No tak u nás na vesnici pochybuju o tom že to někdo uklízí, protože třeba když jim pes zdrhne, tak rozhodně nesbírají hovna po celý vesnici, nehledě toho, že u nás na vesnici snad ani nejsou ty sáčky natož přímo žlutý koše přímo pouze na hovna a do kapsy si to nikdo nestrká. Každopádně na svým dvorečku si to uklízí většina řekla bych. :-) A pochybuju, že celá vesnice bude mít doma prasečinec. A upřímě je mi úplně fuk co si o mě myslíš. :-)

Jinak dříve to nebývávalo zvykem si to po sobě uklízet a nikdo to nehrotil, to až nová supr eko a supr čistá éra. :-)

A jinak říkám, hovno jako hovno, když uklidí člověk po psovi, měl by uklidit i po sobě, jinak je přeci prase a je jedno jestli těch hoven je do tejdne víc nebo méně. To bych rovnou mohla říct, že když jdu na procházku se psem jednou do tejdne ven a nechám ho vysrat na návsi, že to nemusím uklízet, protože je to jen jedno hovno. :-)
*chivavinka 21
20.02.2012 16:43:24
*chivavinka : asi jsi mi špatně rozuměla, nevadí, položím otázku znovu: kolik lidí sere denně na ulici a kolik psů? a předpokládám že pokud je někdo v lese v přírodě na čundru že si to po sobě alespoň zahrabe. Znovu říkám, vypovídá to hodně o charakteru člověka. Pokud si někdo neuklidí po psovi tak neuklízí pořádně ani doma, ano potvrzeno to mám. Bohužel jsem už u takových lidí prasat byla. Pokud neuklízíš po psovi, jsi pro mě prase. Tečka
*Sueňa* 25
20.02.2012 16:34:42
*Sueňa*: No je jedno kolik lidí sere na ulici, hovno jako hovno a nasere tě šlápnutí do lidského stejně jako do psího. :-)

Jinak tu teorii, že jak venku tak doma máš nějak potvrzenou? :-)
*chivavinka 21
20.02.2012 16:23:23
*chivavinka: to bys koukala jakou to má souvislost a především to vypovídá o charakteru čkověka a jehoi vychování


kažou vodu pijouvíno: rozhodně si asi neumíš spočítat kolik je psů a kolik lidí denně sere na ulici
*Sueňa* 25
20.02.2012 16:16:32
kažou vodu pijouvíno: nevidíš rozdíl mezi "nikdy" a 3 a víckrát denně? Fakt chodíš plánovitě srát na trávník před dům, nebo mluvíš o tom, že tě to přepadne na houbách v lese?
poprvé dohola
20.02.2012 16:09:34
kažou vodu pijouvíno: Dobře ty :-D připoměl jsi mi, tu historku co někdo vykládal, nějakej známej. Že po svém jorkšírovi, ten minibobek uklidil a šel někde dál a šlápnul do hovna i s toaleťákem :-D
*chivavinka 21
20.02.2012 16:02:38
Jistě. Doufám, že jstě nikdy nečůrali nebo nekakali v přírodě, vy co tady píšete cosi o cizím a bordelu. Anebo jste si to pak odnesli domů či do popelnice?
kažou vodu pijouvíno
20.02.2012 15:50:16
*Sueňa*
Taky souhlas. Je to prase, protože kdyby nebyl, tak to uklidí. Uklízíme proto, že nejsme bezohlední dobytci - kdo k tomu potřebuje, aby znečištěnej majetek byl jeho, tak prostě prase je.
Hildegardinka 20
20.02.2012 15:46:11
*Sueňa*: souhlas, "tohle není můj pozemek" a "nikdo se nedívá" je mor.
poprvé dohola
20.02.2012 15:43:28
*Sueňa*: Myslím, že nemá moc velkou souvislost psí exkrement v parku za keřem a stav něčího bytu, domu....
Bystrouška 19
20.02.2012 15:40:55
*Sueňa*: ve svém se často člověk chová jinak než v cizím. :-)
*chivavinka 21
20.02.2012 15:36:29
Kdo si neuklízí po svém psím miláčkovi, je podle mě prase. Nechtěla bych být u takového člověka doma
*Sueňa* 25
20.02.2012 15:12:44
*chivavinka: Tak na cvičáku to chápu, tam byste se za chvíli brodili v hromádkách...stejně tak když se mi pes vykadí někam doprostřed chodníku(což teda nedělá), ale jinak to nesbírám...
Bystrouška 19
20.02.2012 15:05:32
Hildegardinka: Tak už to holt chodí. :-)
*chivavinka 21
20.02.2012 15:04:42
Kdo chce, hledá způsoby, kdo nechce, hledá důvody :-)
Hildegardinka 20
20.02.2012 15:02:10
*chivavinka: především se chovám tak, že když někde projdu, jde to poznat jen dokud nevstane tráva na kterou jsem šlápl a nevyrábím smradlavé překážkové dráhy na veřejném prostranství, kde zhusta nemá volně pobíhající pes co dělat.
poprvé dohola
20.02.2012 15:01:16
Hildegardinka: jasně, ale to samé se děje i s hovnoigeliťákama, když se ti jich pak půlka válí jen tak po ulici.
*chivavinka 21
20.02.2012 15:00:37
...běháte s padesátikilovými štěkavými koni bez lopaty a pak se divíte.
poprvé dohola
20.02.2012 14:59:50
Bystrouška: Tak já je sbírala do sáčky na cvičáku, tam nám to tak i přímo řekli, že to pak vozej někam pryč ale kam to netuším. Ale když má někdo obrovskýho hafana tak by igelitová taška nestačila.

A jak jsem řekla, tak doma to uklízíme lopatou a šup na kompost.
*chivavinka 21
20.02.2012 14:59:50
K těm igelitům - balíček papírových kapesníků nebo tak pětinu role záchodového papíru mám v kabátu nebo báglu vždycky, nejednou jsem s tím zazářil i bez psa, jen s dámským doprovodem.běháte
poprvé dohola
20.02.2012 14:59:40
*chivavinka
Něco mi říká, že na tesco tašky nebyla kritika protože tesco tašky, ale proto, že lidi hamounili a brali si jich kvanta a pak je taky zbytečně vyhazovali a tak :)
Hildegardinka 20
20.02.2012 14:57:53
Souhlasím s tím, že sebrat psí bobek do igelitovýho sáčku je větší zlo, než ho nechat na místě. Do papírovýho zase sebrat nejde, protože přiložené lopatičky jsou vhodné tak akorát na výkaly menších hafanů.
Závěr:nesbírám.:D
Bystrouška 19
20.02.2012 14:57:31
poprvé dohola: :-D jasně, tvůj pes je nejčistčí na celém světě a ostatní jsou zasraní špinaví psi, je mi to jasné. :-) Co že máš za rasu?
*chivavinka 21
20.02.2012 14:56:10
Tuším, že s obsahem košů na tento bioodpad se nakládá jinak než se směsným odpadem, ale možná ne všude. Kdyby všichni po svých zasraných špinavých čoklech uklízeli jejich sračky, nemusel bych na mém i bez koupání voňavém mazlíkovi neustále viset očima nebo mu nasazovat na procházky náhubek.
poprvé dohola
20.02.2012 14:56:01
Funnyeyes: Tak na betonu je to fakt k hovnu to je jasný :-D jako upřímě je mi to taky u prdele( jen mě to napadlo, a jelikož se tu dneska řeší opravdu hovno, tak další hovno neuškodí), ale v tomhle státě, to je ekologie sem, ekologie tam a pak se dělá "ekologickej hnus" a je to přece supr, hlavně že do toho nešlapeme. :-) By mě zajímalo jak se to dělalo za mladejch let mých rodičů, se budu muset zeptat, protože ty sáčky tu nejsou tak dlouho. :-) Ještě by mě zajímalo, kolik těch sáčků jedné osobě dají? :-D nějaká spotřeba na rok?

ich: bohužel i to se stává :-)

Hildegardinka: jo ty sáčky se dají koupit :-) jen mi jde o tu logiku, a máš recht, že se to v tom kvantu ztratí ale je to stejný jak s tesco taškama a na ty byla hrozná kritika xD

Charles: Hehe, zdravotní hledisko. My jsme si hráli ve sračkách od malička a že by mi to ubralo na zdraví to si nemyslím. Nemocnější jsou spíš ty děti co se nesmí nikdeho ničeho dotknout a dezinfekce se jim kape do očí i do nosu. xD. K té vysoké koncentraci - se to pak může vyvézt, něčím "naředit" a používat na pole, místo těch umělých chemických hnojiv.

Jako nevím, jestli to pak někde svážejí, zahrabávají, nebo snad vysypávají ze sáčků ? ale to asi těžko :-)
*chivavinka 21
20.02.2012 14:44:55
"Přírodní bobek" ve vysoké koncentraci rozhodně není nic ekologického. Dalším problémem je zdravotní hledisko - např. když si hrají malé děti. O estetické stránce nemluvě. Na uklízení po nezodpovědných majitelích psů bohužel nestačí roční poplatek 400Kč, což je např. ve městě, kde bydlím.
Charles 42
20.02.2012 14:44:28
*chivavinka
U nás jsou sáčky a lopatky papírový. A na koších prosba, ať se tam nehází nic jinýho. Já tomuhle ekologování úplně neholduju, vyhodíš jeden pytlík navíc, ale v tom tobě bližšim důsledku tím lidstvu pomůžeš mnohem víc tím, že do toho nikdo z tvých sousedů nešlápne. Teda promiň že mluvim konkrétně k tobě, ale víš jak to myslim.

Denně se vyprodukuje tolik odpadu, kterej vytřídit ani nejde, že tohle se v tom ztratí.

A ještě když jsem na tohle téma aktivně diskutovala, tak se prej i ty papírový daj někde sehnat (koupit nebo je dáváají některý radnice). Nebo můžeš zužitkovat jinej bordel z domácnosti, co já vim, třeba nějak šikovně noviny.
Hildegardinka 20
20.02.2012 14:43:12
*chivavinka
Tak když onehdá já venčila hafana (pár let tomu), tak majitel hafana i ostatní pejskaři si ty papíry brali ve velkém. Takže v té lokalitě to bylo spíš syslení. :)
ich
20.02.2012 14:42:54
No nechci Ti do toho kecat, ale když se pes vyprázdní na betonu, hnojící efekt je nula nula prd:)
Nejsem pejskařka a proti psům de facto nic nemám, pokud to nejsou malé uštěkané potvory nebo naopak velcí psi, o které se majitel dostatečně nestará (jet potom ve výtahu je opravdu velice chutné), ale až bude malá chodit, těžko ji udržím jenom na chodníku a fakt nejsem zvědavá, aby měla nohy/ruce/celé tělo od kdejakého psího lejna jenom z toho důvodu, že to je vlastně ekologické hnojivo. Pokud vím, existují takové žluté koše jen na psí exkrementy v papírových sáčcích (které každý majitel dostane na radnici při zaplacení poplatků) a mám za to, že obsah těchto košů se dále zpracovává. Ale třeba se mýlím
Funnyeyes 6
20.02.2012 14:42:16
Ty speciální koše s pytlíkama jsou podle mě určené jen na to a zřejmě se to odváří na nějaké speciální místo. Jistě, občas to putuje do popelnice, když koš není v blízkosti. Ale už párkrát jsem viděla speciální náklaďáček kam obsah těch "určených" košů sypou.
86angelinka86 25
20.02.2012 14:41:51
*chivavinka
Či ja vím, mne je to celkem putna, kde to končí. Psa nemám tak je mi to šumafuk, pokud do toho nešlápnu. U nás to bylo nakresleno diagramem, a jaksik se mi to nechtělo študýrovat. :) Nějak mne hovniska psisek netrápí.
ich
20.02.2012 14:40:39
ich: No já jsem se u těch sáčků setkala s tím, že to puberťáci utrhali a rozházeli po ulici. xD
*chivavinka 21
20.02.2012 14:39:16
Hildegardinka: No jasně tohle chápu :-) s tím se setkává každej, ale je to takový "protiřečení". V tescu ti nedají už igelitku na víc, protože " je to děsně neekologický" a byl to hroznej poprask tenkrát, tak to začali prodávat. No a pak ti vlastně " vnutí" sáček, též igelitový, jen prostě pro jinej účel. Nehledě toho, že igelitku zadarmo bez hovna, využiji častěji než tu s tím hovnem. :-)

ich: Kam že to putuje? to by mě zajímalo, takový sáčky jsem nepotkala, potkala jsem jen takový co je na nich napsáno vezmi levou rukou a bláá bláá :-D, naši psiska se venčí na zahradě a tam to házíme na kompost, ale to je o něčem jném, se sáčkama, se to tam házet nedá že.
*chivavinka 21
20.02.2012 14:38:38
getoutofmyway
No ono, když jsem u toho zkoumala mechanismus tak aspoň u našich pudlic je mechanismus (pro babu nepochopitelný), že to zůstane suché. Ale je pravdou, že skrblíci pejskaři si ty papíry berou po velkých dávkách domů, že nestačí ti, co se o ty koše starají doplňovat. Ale to už závisí na svědomí pejskařů.
Pochybuji, že by si to bral jen tak někdo domů.
ich
20.02.2012 14:34:26
ich - vidíš a v některých městech se na to vys... a ten speciální koš nezahlédneš za celou vycházku, ani např u řeky. Dále se mi dost stává, že ten koš sice najdu, ale sáčky někdo chytrý utrhal a když prší, tak jsou tak promáčený, že jsou k ničemu.
Takže je jednodušší vzít mikrotenový sáček a hodit to do popelnice
getoutofmyway
20.02.2012 14:31:49
Ač nejsem pejskař tak aspoň v mém okolí v parcích, o kterých město ví, že jsou oblíbeným místem pejskařů jsou u odpadkových košů papírové sáčky, které mají v sobě zabudovanou i takovou "fajnou" lopatičku.
Takže pejskař nabere, do papírového pytla, vhodí do koša a má klid. A dokonce i na těch pudlicích je nakresleno, kam že ten psí sajrajt putuje.
ich
20.02.2012 14:31:12
Jako nevim.. Teď už mě tohle téma tak netrápí, protože přeci jenom z auta moc nevylejzám a s potomkem už na písek nechodim. Ale když jsem se prostě venku vyskytovala víc, tak mě to dost točilo.

Přijde mi to nechutný a sobecký a ve chvíli, kdy šlápnu do hovna v botách za 2500, tak mě nějaká ekologie fakt nezajímá a to hovno bych dotyčnýmu páníčkovi nejradši omatlala do ksichtu.
Hildegardinka 20
20.02.2012 14:30:53
*qqq: No tak možností je víc, tam kde jsou teď sáčky by prostě bylo úložiště s lopatkou :) stejně jako s bobkem v sáčku musíš dojít ke koši tak by jsi šel se speciální zavíratelnou lopatkou, ale jinak by byli na každém rohu (lopatky i úložiště), takže tohle by být nemuselo. A nebo to prostě házet na zem, jak za starejch časů a prostě dávat si majzla kam šlapeš, rozhodně by to bylo ekologičtější - teda pokud se ty sáčky i s výkalama nedají spalovat na vytvoření nějaké energie. :-)

ty voleee: to sem se naučila tady :-) tak nezáviď a založ si svoji.
*chivavinka 21
20.02.2012 14:26:24
Báječnej nápad. Každej pejskař nadšeně bude určitě v kabelce nosit lopatku a s každým nabraným voňavým hovnem (který mnozí psíci vydávají několikrát denně) poběží pěšky (protože do MHD s tím těžko a řídit s lopatkou v ruce asi taky nepůjde) přes půl města, aby to vykydl na speciální voňavé úložiště.
*qqq
20.02.2012 14:25:51
Ty vole...Další myshka,co tu bude řešit další ho...
ty voleee

Pes nemůže za to, že jeho páníček/panička je Homo Debiliensis Kretenicus

Přidej komentář

Ekonomika Ideologie Inteligence Internet Psychoterapie Sobectví Společnost Video  GVKB CZ

Poslední návštěvy