Ženy vnucují mužům nepodstatné hodnoty

Vadí mi ženské pokrytectví. Proč se holky snaží podstrkovat nám hodnoty, které vůbec nejsou důležité, a snaží se zastínit důležitost opravdu podstatných vlastností? Například se pořád ohánějí, že prý pro nás má být důležité, „jakou má holka inteligenci a povahu“. To je přece naprostý nesmysl! Co se týče inteligence, ženy tady přece vůbec nejsou od toho, aby myslely, od toho jsou odjakživa muži. Je daleko příjemnější a lepší, když je žena hloupá, ale krásná a sexy, místo aby měla pořád jenom nějaký „svůj názor“ (navíc obvykle úplně scestný) a otravovala svou chlapovi život svými neustálými blbými připomínkami a komentáři. Na holce je odjakživa nejdůležitější, aby byla krásná a reprezentativní, aby měla krásné přirození, pevná prsa, dlouhé vlasy, štíhlou drobnou postavu a půvabný obličej. O povahu vůbec nejde, povahu přece neš*kám. Není to náhodou tím, že nám nepodstatné vlastnosti cpou jen proto, že v těch důležitých selhávají?

20.02.2012 19:28:08
To mě zase cpe každý kluk že on je ten nejlepší a proč si nevyberu jeho :D Taky nevím, proč mi to cpou a když jim řeknu, že si vybírám podle vzhledu, tak se urazí..

Prostě lidi obou pohlaví jsou blbí, když ti vnucujou svůj názor podle čeho si máš vybírat. Je to přeci TVŮJ život ne? Ty poneseš následky svého výběru. Nikdo jiný. Takže si vyber co ti vyhovuje a buď spokojený.

Jinak kluci kteří smýšlejí jako ty, když jim dáš argument tak nikdy neodpovědí - protože na to nemají. Ve skutečnosti se bojí, že při diskusi s holkou, kde budete argumentovat proti sobě selžou a že selžou mnohokrát za sebou a bude to trapný, protože budou vypadat hloupějc než ta holka. Proto chtějí raději nějakou, která žádný názory nemá a odkýve vše.

Chytrý kluk se tohohle bát nemusí, protože když holka mluví z cesty, tak stačí dát argument, ukázat jak to je a naopak to ten vztah posilní, protože holce nevadí, když má kluk pravdu, vyhraje diskusi atd. Naopak ho za to obdivuje. Pokud na to ale má...
katrin
20.02.2012 17:58:12
Hrdý samec: Každý nějak dopadneme ale jen málo kdo s čistým srdcem
UnhappyLonely 31
20.02.2012 17:32:47
UnhappyLonely: Meleš hovna. Místo abys byl chlap, jsi připosraný ňouma. Skončíš jako podpantoflák nebo věčnej panic.
Hrdý samec 40
20.02.2012 16:44:22
Hrdý samec: Jako doplněk máš to co máš mezi nohama a když tím moc přemýšlíš tak pak dopadneš jako tenhle idiot
UnhappyLonely 31
20.02.2012 16:40:06
UnhappyLonely: Máš blbej překlad Bible. Nejpřesnější je Překlad Nového světa: "Není dobré, aby byl člověk sám. Udělám mu POMOCNICI JAKO JEHO DOPLNĚK." Takže přestaň záměrně překrucovat realitu.
Hrdý samec 40
20.02.2012 16:33:39
UnhappyLonely: tím se stal až potom, co odmítl obětovat varle a nechal si cosi zmrzačeného uplácat ze žebra
poprvé dohola
20.02.2012 16:26:17
poprvé dohola: A ten člověk byl kdo že by muž
UnhappyLonely 31
20.02.2012 16:18:26
UnhappyLonely: pak si oprav jedničku, Bůh stvořil ženu pro člověka
poprvé dohola
20.02.2012 15:48:35
poprvé dohola: Já jsem ale nežertoval
UnhappyLonely 31
20.02.2012 15:27:30
UnhappyLonely: já jen žertovala Ivánku, jako ty s tím samozřejmě. Jestli ti něco projde jedním uchem dovnitř, druhým ven, a přesto ti to zůstane trčet v hlavě, bude to ženský jed nebo krumpáč.
poprvé dohola
20.02.2012 15:18:48
poprvé dohola: Samozřejmě máš pravdu ale to že někomu naslouchám tak to ještě neznamená že že ho musím poslouchat.
UnhappyLonely 31
20.02.2012 15:17:50
Tohle se bude dámám líbit: http://tinyurl.com/7fmxvvz :o)
Alkedos
20.02.2012 15:11:35
UnhappyLonely: zase tak jednoduché to není, Bůh má smysl pro humor:
- není dobré aby byl člověk sám, učiním mu pomoc jemu rovnou
- uposlechl jsi hlasu své ženy, kvůli tobě nechť je země prokleta
Takže s tím nasloucháním trochu bacha.
poprvé dohola
20.02.2012 15:00:35
1) Bůh stvořil ženu pro muže.
2) Muž a žena mají stát po svém boku a naslouchat si.
3) Muž se má k ženě chovat jako k sobě rovnému.
4) Muž a žena mají být jako jedno tělo a jedna duše.
5) A Bůh dal žene rozum aby se vyhýbala takovým idiotům jako jsi ty.
UnhappyLonely 31
20.02.2012 14:01:50
Jde tu o to, že žena by ráda žila ještě dýl než jen do 30-40 let, do kdy může být ještě reálně opravdu krásná. Pokud bude neschopná a hloupá a muž si pak najde zase jinou mladou krasavici, měla by snad umřít hlady?

Jinak bych ještě dodala, že v tom si nemáme co vyčítat. Chlapi nám taky podsouvají, že se máme dívat hlavně na to jací jsou a ta která se dívá na materiální zajištění (což je od přírody stejně důležité jako pro muže atraktivní partnerka) je za tu hodně špatnou :-)
Stříbřenka* 20
20.02.2012 14:01:21
Aby to bylo vyvážené: http://www.youtube.com/watch?v=gQt-axcCxdo
Alkedos
20.02.2012 13:48:16
Líbí se mi, co ti napsala Oriq.
Metuje 28
20.02.2012 13:39:29
Když to tak pročítám, opět je mi smutno. Zvlášť se mi líbí názory velmi mladých přispěvatelů zde, kteří hodnotí nesystematičnost a nelogičnost žen, kde je úcta a pokora, když už to slovo vůbec vypouštíte z úst, vůči vašim matkám, ano i vaše matky jsou ženy a moc dobře si dokážu představit, jak vás vypiplaly, nikdy jste většinově nemuseli ani prstíčkem pohnout, maminky podstrojovaly, chumlaly, aby náhodou ty roztomilé chlapečky neofoukl větříček, a chlapečkové nejsou ani s to, aby si toho vážili. To je stav dnešní společnosti, a proto mnoha lidem partnerské vztahy nefungují, protože vzájemně vůči sobě nemají úctu, pokud jeden chce mít navrch, nikdy nebude soulad a nikdy nemůže být soulad v poměřování, když se poměřují různorodosti, ano pohlaví jsou různé a silné stránky obou z nich jsou v jiných věcech a pozor u obou pohlaví v těch nehmotných, to pro zvířátka, stejně tak slabosti.

Video, ach video, zhlédli jste se v něm mladí muži? Otřesné, nemám ráda šovinisty, je to velmi nízký projev zakomplexovaných mužů. Navíc se mi líbí, jak se k tomu upínají starci, pletou se do věcí, které se jich už dávno netýkají, jo vlastně zhrzené ego, Maruška si vybrala Petříka a ne je, jo to je pádný důvod proč vymývat mladíkům, zranitelným klukům mozky, předávat jejich komplexy dál. Tak jak se mi protiví kult mládí, vyzdvihování mládí v určitých oblastech, věci typu jen mladí jsou perspektivní pracovníci, třeba, tak se mi protiví, když starci mluví do partnerských vztahů, protože lidé, kteří prožili pěkný naplněný život, nemají potřebu poplivávat a již předem kazit život mladým.

Já jsem schopna ocenit muže, dělám to dokonce velmi ráda, ale když slyším řeči o tom, jak žena by měla být pokorná, poslušná, přitom kusem masa, probouzí se ve mně hrdost a nikdy bych nebyla s takovým slabochem, který se bojí žen a potřebuje vedle sebe vystrašenou chudinku. Korunu tomu nasadí, když začnou o tradičních hodnotách, jak v minulosti ženy takové byly, bláhoví chudáčci, vůbec jim nedochází, že jediný rozdíl je v tom, že ženy nepracovaly, neměly např. možnost se vzdělávat, ale ta přirozenost byla stejná, ony často mužům vládly, jejich vliv byl skrytý, přesto vždy byl a to velmi, ale velmi podstatný - ženy se nezměnily, jen přestala vítězit pokrytost ve společnosti, bohužel se ozvalo něco jiného 

Vůbec si nedokážu představit, jak strašně zraněni, případně jinak narušeni, jsou lidé, kteří mají potřebu degradovat druhé pohlaví. Hrdost, pěstujte v sobě hrdost, vědomí vlastní hodnoty opodstatněné, sebevědomí, pak nebudete mít potřebu se vymezovat "já vs. to zlé druhé pohlaví".
Merunkova
20.02.2012 12:59:24
Tak to jsi si naběhnul...Teď se ozvou všechny hloupé ženské...Že jako ony jsou úžasně chytré...To bude odpovědí....
commex
20.02.2012 12:23:59
Okurka v láhvi: přesně tak, ideál je nenásilná vyrovnanost. Názoru prosté nebo blbostí plné klidně nechám budoucím stěžovatelům na krávy nebeské.
poprvé dohola
20.02.2012 12:20:58
Ale jo, máš pravdu, říká se přece "svůj k svému". Takže chápu, že hledáš nějakou s IQ na tvé úrovni.
86angelinka86 25
20.02.2012 12:10:08
Jóoo to by pak i muži museli býti dokonalými lovci, ale to v dnešní době je už jen málokterej chlap. Takže není si co vyčítat.
*chivavinka 21
20.02.2012 12:08:09
poprvé dohola:

Ideální by bylo to i ono. Nebaví mě mluvit do zdi, která souhlasně přikyvuje a sama nemá názor. Taková holka je o ničem (a že jich je).
Okurka v láhvi 11
20.02.2012 12:04:08
Těžko bych volil, jestli je doma příjemnější "máš pravdu" slyšet nebo říct.
poprvé dohola
20.02.2012 12:03:05
Souhlasím, s jedinou výhradou: Povaha je důležitá v tom smyslu, aby byla vůči muži pokorná, přizpůsobivá a učenlivá. Nesmí držkovat a snažit se přebírat iniciativu.
Olaf Horák
20.02.2012 12:01:00
nechcu hloupou ženu, nechci hloupé děti, mám potřebu diskuze a s hloupou ženou to není možné
Klosinus 27
20.02.2012 11:56:12
Hele jo, zčásti to tak je a zčásti ne.
Rozhodně se shodnem v tom, že ženy nám předhazujou kraviny a důležité věci opomíjejí. Že žena a rozum nejdou dohromady je taky pravda, drtivá většina žen se rozhoduje podle pocitů a jejich názory jsou většinou tak dokola přemleté v jejich hlavičkách, že buď z nich vyleze úplný hovno, nebo z nich vylete dosud netušený fakt o lidstvu, který nějakým způsobem omlouvá to, že flirtuje s jinýma, spí s jinýma a ještě ti stihne vyčíst, že jí nemiluješ dost, když jí to máš za zlý.
Neshodnem se v tom, že žena má pouze reprezentativní úlohu. To je ti fakt 26? Příjdeš mi jako šestnáctiletej Ken, kterej se holky štítí, jakmile na ní uvidí beďara. Vůbec to není pravda, žena musí být vyspělá, schopná se bavit, nezávistivá, do pohody, neupjatá a vůbec přesně taková, kterou můžeš držet kolem boku, když spolu s přáteli sedíš u jezera a popíjíš a nebude ti to mít za zlé, protože se taky bude bavit. Jestli takovou ženu nazýváš blbkou, prosím, já takové ženě říkám vysněná. Pohodářka, která nemusí ven vycházet v lodičkách s namalovaným ksichtem a natuženou hlavou a vůbec jí nevadí sednout si s partou lidí k táboráku a bavit se. Takové by podle mě měly být ženy. Aby se člověk nemusel stydět a volat si s ní každej večer (jinak bude průser), aby se člověk nemusel rozhodovat, jestli pojede na čtyři dny s kamarádama k moři, nebo jestli bude čtyři dny sedět doma se ženou a mluvit o jejích názorech na svět, ve kterejch ona vychází jako vítěz. Asi to bude znít ode mě trochu zakomplexovaně, ale přesně tohle se mi děje, sorry :D
VenoPoet 19
20.02.2012 11:42:48
Ještě, že takových "chlapů", jako jsi ty, po světě moc neběhá. Připadáš mi jako obyčejný ňouma, který si tady tím chce něco dokázat, ale moc mu to nevyšlo.
m93a 27
20.02.2012 11:40:47
Kojkolatokol:

Hausmann má spoustu zcestných názorů, ale taky hodně pravdivých :) Na můj vkus je moc omezenej a zahlcenej testosteronem.
Okurka v láhvi 11
20.02.2012 11:29:06
no tak ne každá se rodí drobná a s geny pro dlouhý vlasy atd :D
a pak jestli preferuješ namyšlenou zlou slepici, co ti bude sát konto, tak jen směle do toho, ale pak ty musíš být pravej muž- gentleman s nadstandartním příjmem, který bude schopen zaplatit kuchařku a uklízečku a vydržovat si doma sexbombu
mysshka123 22
20.02.2012 11:27:34
Každý má žebříček hodnot jiný. Já bych asi nemohl žít s někým s kým bych nemohl intelektuálně interagovat. Ale bez mučení přiznávám, že si šeredky cíleně opravdu nevybírám, nejsem pokrytec. :o)

Je však pravda, že chlap primárně vybírá dle vizuálních podnětů. Na tom není nic povrchního, tak jej evoluce naprogramovala.

Jinak obecně platí, že lidé mají tendenci zavrhovat to, na co nemají a naopak velebit to, čím přetékají.

Proto na vzhledu nezáleží obludám, na inteligenci nezáleží blbcům a smyslem pro humor suchara neuchvátíte. Každý my si měl sáhnou do svého svědomí, zda mu jeho kostlivci z dětství nepokřivují charakter.
Alkedos
20.02.2012 11:13:58
To bude flame jako Brno.:)

http://tinyurl.com/7nkwr78
Kojkolatokol 23
20.02.2012 11:11:56
Máš recht, chlap s takovým žebříčkem hodnot, jako máš ty, vedle sebe inteligentní a sebevědomou ženu opravdu nepotřebuje, protože na takovou nemá.
Oriq 28
20.02.2012 11:09:56
Proti gustu...Vždycky mě baví,jak někdo napíše zpověď - proč?Defakto si takové vybírej a máš klid,teda jestli ti můžu poradit,protože od toho tady zpovědnice je.
Nebo máš doma asi peklo a jsi pod pantoflem,bo po teniskou...
Suntinelix 32
20.02.2012 11:08:36
Povaha mi doma neuvaří, nevypere, nepoklidí. Ale když budou blbky rozebrány, zlobit se nebudu. =)
Perpetuum silentium
20.02.2012 11:05:44
Tak si najdi nějakou krásnou slepici když ti to vyhovuje.Na myšlení odjakživa muži??Hm taky to tak vypadá :D
armes
20.02.2012 11:04:27
Jasně, najdi si blbku a namotá ji každý, kdo půjde kolem.
poprvé dohola
20.02.2012 11:02:34
A není nad to, když má žena krásného a inteligentního muže.
JCI
20.02.2012 11:02:02
Ano, je to naprosto zbytečné, ale ne tím, že by to nebylo hodnotné, ale tí že většina individuí mužského pohlavní je na úrovní zvířátek, inteligence + spol. to se jich vůbec netýká.
Noprávvěženemáš
20.02.2012 11:01:46
Nuda, snaž sa viac.
sophiesxoll 24
20.02.2012 11:01:11
Neni nad to kdyz ma mus krasnou a inteligentni zenu ktera ho vede zivotem, to je pak parada :)
tester
20.02.2012 11:00:48
každý má jiný hodnoty..
Koko-Banan 20
20.02.2012 10:58:53
0/10

chabý pokus
*qqq
20.02.2012 10:58:43
Dík za rozbití iluzí. Jdu si hodit mašli!
ich

chpi drive nehledali dlouhy vlasy ani pokoru a ani stihly pas u hloupe slecny jako autor ale vhodnou matku pro svoji rodinu, dostatecne inteligentni aby se dokazala postarat o sebe a zaroved o deti kdych chlap nebude doma, hledne vzhledu hledali zdravi a plodnost ktera jim zarucovala hodne deti, ne anorekticku ktera stretila menstruaci a je neschopna otehotnet, to hledaji dnesni muzi, kteri nemaji v planu mit rodinu v dohledne dobe a chcou se ano, opravdu jen reprezentovat zenou, pouze gumovou andulou na sex, aby jim ostatni zavideli, ne dobrou matkou svyxh deti a dobrou manzelkou. Neblodna blka by asi moc dobra manzelke nebyla, a 40 kylova plastikova barbie by se asi moc dobre nezvladla postarat o mnoho deti a domacnost, kde je spoustu celkem fyzicky narocnych ukolu. Zeny stale vetsinou hledaji vhodne otce pro svoje deti, tyn hlavne o materialni zajisteni jako drive, dnes to uz ale neni sila ale finance, co detem zajisti zivot. taze zena ktera hleda prachace se od svych prababicek az tak nelisi, jako muzi od svych pradedecku, dnes nechcou rodinu a vv tom je ten problem, proto si neumi vazit vhodnych vlastnosti u zen, a hledaji jen sexualni a telesne poteseni, a nic ya to nenabizeji, proto takovym vyhovuje neplodna blbka. kdo chce rodinu, sezene si inteligentni zdravou a sikovnou, schopnou zenu ktera muzi bude pomahat, a ne se jen prizivovat na nem. Vstah mezi muzem a zenou vzdy byl o plozeni deti a o rodine, ne o reprezentaci a honeni ega... proto chlapi dnes nedokazi ocenit typicky zenske poziyivni zshopnosti jako cit empatie, ohleduplnost a rizrni se pocity, tyto vlasnosti jsou pro dobrou peci o male i vetsi deti nepostradatelne. chlap by se nedokazal svym logickym matematickym mzslenim postarat o tri placici nemluvnata, a driv si proto prave za to zeny vazil, dneska ale pro pary bez deti, ktere to ani nemaji v planu jsou pak opravdu tzto vlastnosti bezcene, neni je totis na cem uplatnit, a proto kluci kteri nemaji rodinu a dnesni spolecnost tyto zenske vlatnosti nedkaze ocenit, a mysli si ze tu jsme jen pro fyzickou rozkos pro ne, ne jsme tu pro budocnost lidstva a nase telo je uzpusobene pro nase deti, stejne jako schpnosti, muzi jsou tu zase pro ochranu nas zen , a to je opravdu sexy...

Přidej komentář

Ekonomika Ideologie Inteligence Internet Psychoterapie Sobectví Společnost Video  GVKB CZ

Poslední návštěvy