John_De_Bil

03.Červenec 2007

Bikes

Začalo to vlastně včera ve steaku, když se mě ptal John jestli tu mám nějaké kolo. S lehkou ironií jsem mu sdělil že kola tu sice pujčené máme, ale že nejsou zrovna z nejnovějších ani nejkvalitnějších.  A tak jsme toto téma nějak přešli a už se o kolech nebavili. Později se mě ale Ryan zeptal jestli jedu s nima zítra,tedy dneska do hor na ,,downhill". Sice mi to dalo chvíli se rozmyslet, ne že by se mi nechtělo, ale představa jak si polámu obě ruce na těch šrotech co tu máme mě trošku nechávala na vážkách. Ale tak stejně mi to nedalo a rozhodl jsem se, že když už mám to volno takl že  pojedu s klukama. Domluvili jsme se že mě dnes brzo ráno,asi tak v 9, vyzvednou doma.

A tak jsem tedy dneska ráno vstal jako rybička. Představa že holky budou stlát postele a já řádit na kole někde v lese mě probudila ja nikdy Rychle jsem se umyl a naběhnul že trošku dám do kupy jedno z kol. Našel jsem ale bohužel jen olej, Tak jsem to aspoň máznul, protože jsem myslel že budem i trochu jezdit do kopce. Nářadí žádné takže jsem musel ty skoro nebrzdící brzdy,všechny možné vůle nechat tak. Rychle jsem ještě do sebe něco hodil a už klepal John na dveře s jeho klasickým ,,hey george" Když jsem vyšel ven nestačil jsem se divit. Jedno auto s korbou kde byla naložena všechna kola,bágly a helmy,naštěstí i pro mě ve kterém jeli Ryan a Andy. A druhé, takový old van. Celkem dost veliký tak pro 8 lidí , ve kterém jsme jeli já a John. Ten se hned rozpovídal že má to auto strašně dlouho a že je uplně super a že je z roku 74 a za chvíli jsme už zastavovali v lese na parkovišti. Za chvíli dorazili i kluci s truckem,  tak jsme s Johnem vyskočili na korbu  a jeli několik kiláků do hor kde jsme zastavili na dalším parkovišti

Tam jsme dali session, nasadili helmy a vyrazili ještě kousíček do kopce Tam jsme se počkali a odtud už jeli jen z kopce. Bylo to šíílenéé. Kličkovat mezi šutry, kluci kteří měli krapétek lepší stroje po nich skákali. Pak tam byl napůl zbořený mostek přes potůček který se dal přejet jen středem jinak šup do vody, naštěstí jsme to zvládli všichni Pár brodů kde jsme se celí zamokřili. Táhlé sjezdy po loukách no prostě bomba.

Dolů k vanu jsme dojeli živí a zdraví. Teda až na to že mě bolely ruce jak cyp z toho mojeho kolaChvíli poseděli u potůčku, kluci chvíli blbli na parkovišti na kolech a už jsme zase jeli nahoru. Ale protože jsme potřebovali dostat jedno auto dolů,přece tam nepojedem na kolech, naložili jsme můj stroj a hodný John jel dolů autem a pujčil mi jeho bike.To už bylo jiná jízda, sice jsem se trošku bál abych mu to nerozbil tak jsem moc neblbnul ale i tak to byla pecka.

Kluci pak jeli dolů autem,což jsem s díky odmítnul, protože jsem to měl domů jen z kopce tak proč se nesvést a doma jsem se uložil s ještě si schrupnul  Pak přišly holky z práce a segra měla odpo volno tak jsme vyrazili do města. Tam jsme nic zajímavého neobjevili tak jsme si tedy jen nakoupili zase něco k snědku a šli domů. Večer j sme se byli podívat na kopec nad RL protože tam je teď tři dny rodeo ku příležitosti Dnu nezávislosti. Ale přijeli jsme pozdě tak už tam nic nebylo jen houfy koníků, býčků a par houfů kaubojů,tak jestli zítra bude čásek tak tam mrknu přes den a udělám nějaké fotos.

Zdarrec mazec pražec Hradec palec konec