Zauvažujeme-li nad tím co vlastně spočívá veslovech : Móda,trendy a lifestyle. Asi by nám to chvíli dalo podnět kpřemýšlení Móda jepopsána v slovníku cizích slov jako něco co jev oblibě, bez ohleduna kvalitu, vize něčeho pokrokového, něčeho novéhoa oblíbeného. Trend jepřekladem slov Obecný sklon a směřováník lepšímu.  Tak si samozřejmě musíme sami soběodpovědět,co je prioritou v našem životě? Být trendy za každou cenu aztrácet jinéhodnoty? Být oblíbení v okruhu svých známých, nebo žít na plno, mítvzdělání nebo být milováni nám drahou osobou? Samozřejměnejlepší by bylo toskloubit vše dohromady. Mít perfektní vztah, býttrendy nebo se líbit,,společnosti´´, inteligentní, oblíbený, si snad přeje každá lidská bytostv každé civilizované společnosti. Nedejme jen na to co by jsme měli nositza oblečení, jaké značky, styly, doplňky a nezapomínejme co je v životědůležité.

       Doufámže našepostřehy a články v sekci Lifestyle budou pro Vás inspirací, ažes nadhledem si z nich vezmete to co Vašemu životu zpříjemní dny.Tipyjak na vižáž, styling(oblečení) tak na diety, hubnoucí programy čidesign majípomoci být tím sám sebou vysněným jedincem.

                    Užívejte si to.




vybral jsem z módních značek co bych vám chtěl ukázat jako Tip na příjemné pobyty na pláži, nebo co si vzít na víkendové... >> napsal/a: haute_couture 14:05 | fashion/lifestyle blog Link komentáře (0)



Male styling jaro/léto 2007   26.Červen 2007


1. Inspirováno tělocvičnami(nehlavnější je... >> napsal/a: haute_couture 20:05 | fashion/lifestyle blog Link komentáře (1)




Romantic style - hit letošního jara a léta cokoliv co kvete může ozdobit Váš šatník či Váš outfit. Nejlepší na tom je že barva květin je krásná jakákoliv takže nemusíte stylizovat... >> napsal/a: haute_couture 07:24 | fashion/lifestyle blog Link komentáře (0)




top 6 vůni které používám. a udělají radost každému muži 1. Chanel - Egoïste (velmi výrazná mužná vůně, která dostane nejednoho člověka ve vašem okolí)2.... >> napsal/a: haute_couture 22:37 | fashion/lifestyle blog Link komentáře (2)