Tiesto připravil svojí desku In My Memory takovým způsobem, že se budelíbit jak klubovým příznivcům, tak náctiletým posluchačům, kteří jsouodkojení diskotranceovými tuckami. Možná vám některé skladby (Close ToYou, In My Memory) budou připadat příliš popové, ale i v nich si Tiestodrží zdravý nadhled a nesklouzává k podbízivé a hloupé komerci.
Na albu se dá vypozorovat i Tiestův obdivke klasické hudbě. Úvodní track Magik Journey je protkán klenutýmismyčci a andělskou melodií, ktere postupně přecházejí do strhujícího tanečního tempa. Nějaké zvuky si Tiesto vypůjčil, veřte nebo nevěřte i od Prodigy. Pokud máte rádidějové a soundtrackové skladbičky, bude se vám jistě líbit Dallas 4 PM.V této skladbě dokázal Tiesto skvěle spojit tajemnou magickou linku,která se táhne celou stopáží nahrávky, se vzrušujícím a neodolatelnýmbeatem.
Text o albu je převzatý z recenze ..., zbytek rozsáhlé recenze můžete dočíst v recenzi
DJ Tiesto - In My Memory
Obsah alba In My Memory (2001)
Kdo pozorně sledoval přenos z Olympiády v Athénách , všechny nové skladby z tohoto alba už zná, ale není určitě na skodu si je pořádně poslechnout bez všeho toho hluku a mluvení komentátora, který stejně Tiësta označil za diskžokeje.
Osm novych skladeb je proloženo čtyřmi staršími, převážně z předchozího alba Just Be. Navíc celé album Parade Of The Athletesse od svých dvou předchůdců liší hlavně v tom, že jsou zde pouzeskladby ryze taneční. Žádné výlety směrem do chill-outu nebo popovězabarvených skladeb.
Hned na úvod CD se rozezní pro Tiësta celkem nezvyklá skladba Heroes, podložená
breakbeatovým rytmem. Nejde o žádný pokus o typickou breakbeatovouskladbu, hodnou veličin typu Freeland nebo Koma & Bones, alecelkově tahle skladba působí hodně dospěle.Text o albu je převzatý z recenze, zbytek recenze můžete dočíst v Tiësto - Parade Of The Atheless
Obsah alba Parade of the Athletes (2004)
Čekalo se, co z Tiësta vypadne po pomerne úspěšném albu In My Memory. Laťka byla posazená hodně vysokodíky singlům z alba, Flight 643, Lethal Industry nebo Suburban Train aTiësto ji stále sunul výše i pomocí svých vystoupení po světovýchtanečních festivalech, nebo před fotbalovým zápasem při unikátní akci Tiësto in concert. Jako první ochutnávka z chystaného alba vyšlaskladba Traffic a zdálo se, že Tiësto pořádně přitvrdil. Čekalo se dál.Nejvyšších obrátek to čekání nabralo, když do médií vypadla zpráva, ženásledující singl bude ve spolupraci s další ikonou tranceu, Brianem Tranceau. Všechno klaplo tak jak má anový singl z chystaného alba číslo dvě byla hitovka Love Comes Again, kde BT hostoval jako zpěvák. Další velký úspěch, takže nic nebránilotomu pustit album Just Be do světa.
Jako první se na albu rozeznívají tóny předlouhé skladby Forever Today.Uvod patří hlavně klasické muzice. Tiësto rád používá klasickou hudbu vkombinaci s tou taneční a co se mu musí uznat, má vynikající smysl progradaci, kdy vám až veskákají po celém těle pupínky husí kůže.
Text o albu je převzatý z recenze... , zbytek recenze můžete dočíst v Tiësto – Just Be.
Obsah Alba Just Be (2004)
Narodil se 17. ledna 1969 v městě Breda v Holandsku. Jeho skutečnéjméno je Tijs Verwest. S gramofony se seznámil velmi záhy - hrát začalve 14ti letech. Ale trvalo mu poměrně dlouho než se výrazněji prosadil.Začátky jeho opravdové kariéry lze vysledovat ve druhé poloviněosmdesátých let. Zajímavé je, že zpočátku sklízel větší úspěchy vzahraničí (konkrétně v Norsku), než doma v Holandsku.
Jeho čas měl teprve přijít. Tiësto se ovšem nespokojil jen s hraním,měl mnohem vyšší ambice a začal také komponovat vlastní hudbu. Nechalsi proto postavit své studio, kde realizoval vlastní hudební nápady akde také vznikaly jeho první nahrávky. Tracky “Made by Tiësto” sezačaly objevovat na různých kompilacích, ale s tím se Tiësto nespokojilse svým nejlepším přítelem založil dnes již známý a renomovaný label“Black Hole Records”, kde také realizoval své první cd “Magik”. To bylo úspěšné po celé Evropě. Brzy následoval druhý díl této kompilace, který se stal i bez jakékoliv zvláštní reklamy nejprodávanější kompilací v Holandsku a vdalších zemích, např. v Izraeli a Skandinávii. Zatím poslední kompilaces tímto názvem, má pořadové číslo “7″. Fakt, že jsou Tiëstovy cd takžádaná, se přirozeně odrazil v zájmu promotérů. Tiëstova popularitavytrvale rostla a na přelomu loňského a letošního roku se dopracoval ažna samý vrchol DJského Olympu.
Proč je vlastně tak populární? Trance v jeho podání je nesmírněemotivní. Nad svižnými rytmy se klenou melodie, při kterých se vám tajídech. Častými nájezdy umí vygradovat atmosféru tak, jako snad žádnýjiný dj. To všechno ještě umocňuje Tiëstova osobnost, síla a pozitivní energie ,která vyzařuje nejen z muziky kterou hraje, ale i z něho samotného.Posloucháte-li Tiësto, zapomenete na všechno kolem. Tiësto je takévelmi uznávaným remixerem. Jeho remix Delerium’’s Silence znamenalzcela jasný průlom na britských ostrovech, kde se deska držela několiktýdnů v britské TOP 10. Byl to také první taneční track, který hrála vdenních časech rádia v Severní Americe! Tiësto hrál už snad ve všechvýznamných klubech po celém světě. Letos v létě jej můžete napříkladněkolikrát slyšet na Ibize ve slavném klubu Amnesia. Na jeho “djskémapě” je už jen málo bílých míst. Jedním z nich je Česká republika. Aleto se změní 8. srpna na Creamfields, kde bude Tiëstova česká premiéra.
Hrál snad se všemi významnými světovými hvězdami. Jen namátkou: PaulOakenfold, Sasha, Eric Morillo, Danny Tenaglia a Carl Cox. Dosavadnímvyvrcholením kariéry je bezesporu skutečnost, že byl zvolen nejlepšímdj na světě v anketě prestižního časopisu DJ Magazine Top 100 DJ’’s. VeSpojených státech byl vyhlášen za nejlepšího zahraničního dj. Azačátkem května letošního roku uspořádal koncert na fotbalovém stadionuGelredome v holandském Arnhemu pro 25 000 lidí. Ve stejnou dobu muvychází zbrusu nové “dvoucédé” Nyana, na které už jsou také vynikajícíohlasy.
Brány jinak neuvěřitelně složitě konstruovaného stadionu se otevřely podle plánu něco málo po osmé hodině večer. Již zanedlouho docházelo k silným tlačenicím a četným konfliktům s bezpečnostní službou. Z těch také vychází opěrný bod celé kritiky, kterou naleznete téměř na všech diskusních forech. Má-li smysl tyto ohlasy považovat za relevantní nevím, nicméně ve většině západních zemích je v podobných případech zvykem vytvářet fronty.
Zřejmě nejpalčivějším problémem byl hned ze začátku nesmyslný nával u šaten. Znovu se potvrdil fakt, že lidé stále ještě nejsou zvyklí vyhledávat informace od pořadatele a tak než se zaplnilo poslední místo improvizovaných úložišť svršků ve vyšších patrech, muselo v přízemí dojít k nepříjemné zácpě v níž se čekání přes hodinu čistého času stalo pravidlem. Na některé se nedostalo vůbec, ale to je při takovém množství lidí naprosto pochopitelné.
Ať byly důvody předraženého piva jakékoliv, účtovat padesát korun za kelímek točeného je prostě svinstvo. Ostatní ceny na barech byly snesitelné a krom toho byly k dispozici také o poznání levnější alternativní lahváče Frisco. Klubeři mohli na chodbách navštívit mnoho tradičních doprovodných stánků včetně stage a stánku XMAGu.Samotná hudební produkce žádné překvapení nepřinesla Na hlavní stagei se vystřídala česko-slovenská hudební špička. Rozhodně nejinteligentnější hudbu představilo duo Haverlík a Tkáč, kteří dokázali že i trance se dá podat v poslouchatelné podobě a dokonce vás může a v jejich podání i musí bavit. Dokonce nejzarytější fanoušek hlavní hvězdy Tiesta myslím rád uzná, že na našeho Michaela Burina prostě nemá. Michal je bavič tělem i duší a technicky se mu vytknout nic nedá. Navíc jsou jeho sety velmi pestré a žánrově poměrně dost různorodé.
Tiesto. Takovouhle parádní reakci publika tu nepamatuje vůbec nikdo. Ačkoliv byl jeho set nudný a podle očekávání servíroval poslechově nejjednodušší trance jako takový (ani vsuvka oposlouchané hitovky od Prodigy nepomohla), deset tisíc skákajících lidí s rukama nad hlavou hystericky skandující mistrovo jméno se jen tak nevidí. Konečně jsme tak měli příležitost poznat náladu na holandských mega parties.
Potěšující byla velká stage s velmi kvalitním světelným parkem a především několika výkonnými lasery na obou stranách haly. Zcela nedostatečný byl pro zadní řady zvuk. Již někdy během půle Michaelova setu se zdálo být přebasováno. Potvrzení přišlo o několik minut později, kdy se prostorem neslo odporné práskání některého z reproduktorů. Díky práci zvukařů však postupem času nebylo v porovnání s původním stavem příliš znatelné.
Celé dění doplňovala série různých performací, go-go tanečnice a efektní projekce.
Kdo se cítil Tiestovým hudebním "uměním" vyčerpaný, mohl díky aktivitě Crash klubu a časopisu XMAG tančit na druhé stagei v levém křídle. Poněkud nešťastně postavené pódium před rampou a šatnou nedávalo mnoho prostoru, ale díky DJs jako například Madman, Raju, Texx či Alfonso bylo možno odpočívat se skvělou, převážně houseovou hudbou.