ve škole je děsná nuda (novinka....) ale po x letech sem přisla naspůspob jak se skvěle pobavit... tak jak to vyhovuje me teda. čmárám sipo lavici a v sešitě, někdo je skoušenej, vedle sedící se nemá domluvení, noviny jsou 10x přečtený, jídlo snědený, četba knihy podlavicí nebo hraní na mobilu se trestá div že ne smrtí.... a vymejšlimsi různý situace, co by se stalo kdyby...
kdyby do naší třídy vtrhli oknama terorist...no to by byl docela mazec, ale když si vemu, že to dooprvdy neni vůbecprča, spoustu lidí při tom umře atd....ale když je děsně nudnývyučování, tak mě napadaj i třebas humorný situace, i když doopravdy bytomu tak nebylo..ale vemme si, kdo z nás by nekdy nepřemejšlel, že jehotřídu přepadnou terorist, třeba zrovna v tý chvíli, kdy jeskoušenej....? no to jsou pak zajímavý scénáře...
Kdyby smezrovna probírali nejakou rytířskou epiku, nebo neco, co me zrovna bere(rytířský a hrdinský romány, nebo taky romantismus třba... mno možná žei egypt byl nebyl marnej, kdyby to nebylo tak nudne podávaný...) žese najednou ty písmenka začnou utvářet jakejsi kouzelnej vír, kterym sedostanu do tý doby, co zrovna probíráme a pomocí nejaký knihy v jejichstředověký knihovně se zase dostanu po mnoha (vyhranejch) bitvách ahumornejch situací domu... heršvec, už me ta knihkupčina leze krkem...:-D
nebo píšu další díl červenýho trpaslíka. No fakt! ted oto byly snahy cca před rokem, pak se mi to nejakym záhadnym spůspbempovedlo vymazat, ale bylo to takový.. no, hodne nijaký, ale přivyučování bodlo sepisovat další díly!
další alternativa bylavymejšlení postav z červenýho trpaslíka jako vyučujících. No jen si tovemte! Kryton jako učitel matematiky (eehmm. slečno, nespěte..vstaňte.. jsem naprogramovaný tak, abych učil matematiku a ne abychdělal budík... s rovnicema o 2 neznámejch to máte tak, jako s dívkama -máte dvě dívky a ani jednu neznáte...) Kocour by učil aranžování (takže,dnes si probereme moje oblečení- já se vás zeptám jak vypadám a vyřeknete že dobře.. tak třeba ty.. jak vypadám? odpověd: "vypadáš jakohovno"...- "cože?? co si to dovoluješ??píšu ti 5... další!"- "pardon,já si vemu brejle, abych neoslepla z tvojí záře - "výborně, píšu ti za1!) Hollyho (v mužské podobě) jsem dala jako ředitele. teda místo školního rozhasu je zde školní televize. (shlédněte prosím vysílání školní televize. Je to jenom zkouška. Jsem váš nový ředitel. opakuji vysílání...)u Listera bylo těžší, čím ho udělat. Hudebku u nás nemáme, ale vlasněmáme naučnou literaturu - takže tam hudbu probíráme, takže by mohl bejtučitelem naučný literatury, odvětví hudba (takže vám tady budu hrátna kytaru a zpívat... pak budete mít 40 minut přestávku, tady vkazetáku si můžete pouštet co chcete a kdo si chce se mnou zapálit,tak ho prosím o cigaretovej papír... a co kdyby sme si dali názornouvýuku indický hudby společně s konzumací kari?) No u rimmera to bylo těžší.. žádnou vědu o telegrafních sloupech nebo vojenskou výuku fakt emáme, nakonec mě napadl tělocvik... (děvčata,neuléváme se, hezky cvičíme, pak si zahrajeme volejbal, já budu hlavnímkapitánem a rozhodčím- a příští hodinu budeme mít tělovýchovnou teorii,pak probereme vojenské nástupy a pozdravy, ale ze začátku si uděláme500 dřepů!) nevim, musela bych si všechny ty výroky pořádněpromyslet,ale to víte, když se ve škole smrtelně nudíte a nemáte codelat, tak sou tu aspon přestávky,a snima spojené záchody, počítač,internet, školní automaty, klouzání a paření na chodbě.. to sem včera snovotnou pařila po chodbě, a u mě to vypadalo, jako když se pokoušimbruslit a pořád mi to nejde.. mimo to vznik zajímavej výrok: chtěl mu zatelefonovat,ale vzpoměl si, že ještě nevynalezli telefon. nevim, v jaký situaci to bylo (asi děkabristi, nebo nejaký takový rusové..) ale rozhodne sem se u toho pobavila.