09.Listopad 2008,11:25

Fallout 2008 by AS Praha

O téhle akci jsem se dozvěděla asi dva týdny poté, co jsem se vrátila z Gearfisháckého Falloutu a pomyslela jsem si, že se s nimi v poslední době roztrhl pytel, ale konec konců Falloutu není nikdy dost.

Nejvíc mě na této akci zaujala možnost používat AEG, což oproti mým obavám vůbec nevedlo ke zběsilé střelbě, ba naopak, z pohledu RP byl Fallout na skvělé úrovni. S tím se těsně váže i úroveň kostýmů, která byla víc než uspokojující. Otrokáře, profesionální Enklávu i Bratrstvo oceli jste od sebe rozeznali na první pohled (v případě zbrojí Bratrstva stačilo, když prošli lesem 150 m od Vás a mohli jste si pohodlně zamířit), a kostýmy nezaostávali ani u prostého obyvatelstva.

Hra byla již od začátku velmi „rozpohybovaná,“ nestalo se, že byste se nudili, ekonomický systém fungoval dobře, takže jste se minimálně snažili vydělat nějaké peníze. Souboje byly akční, předem dobře promyšlené a nesmrtelní „higlandeři“ se ve hře nevyskytovali, už jen kvůli přísnému výběru hráčů ze strany organizátorů.

Sami organizátoři zvládli průběh hry na jedničku. Dokázali informovat své prostředníky, řešit herní situace za pochodu, hrát skvělé CP (roboti byli nepřekonatelní) a vypořádat se s menšími chybkami, které se najdou nejspíš všude. Smůlu měli v tom, že se do herního prostoru vrhnula manažerská skupina paintballistů, kteří zabrali několik objektů a kvůli tomu se změnilo, či spíše zmenšilo herní pole.

Dost bylo chvály, co bych organizaci vytkla? Nepřítomnost bas s pivy, i když bufet fungoval perfektně, klobásy byly vynikající a káva po ránu byla opravdové blaho. Přeci jen k pravému post-apu alkohol patří, kdo hrál Fallout se mnou bude jistě souhlasit, a nemělo by se stát, že v nejlepším dojde. Jistě, přes den v herním čase je ho třeba užívat s mírou – ale stejně neměl nikdo na pivo čas, tak zodpovědně se hráči zhostili svých postav.

Závěrem? Již teď se těším na příští ročník, který bude zajisté ještě kvalitnější a propracovanější, což je vzhledem k vysoké úrovni prvního ročníku velmi příjemná představa.

-mar

kategorie: Soft