16.Prosinec 2007, napsal andy516 v 11:13
Napadlo vas nekdy - jak muze byt reinkarnace, kdyz pocet obyvatel na Zemi s mensimi vychylkami uz peknych par stoleti roste geometrickou radou? Docela by me zajimalo, kde se berou porad nove duse...treba to je jako s PET flaskami, co je se zrecykluje a kdyz se nedostava novych dusi, tak se proste vyrobi.

Treba Hinduismus povazuje reinkarnaci za neco, co je za trest a popisuje 3 cesty jak se z toho kolobehu dostat. Bullshit.

Budhismus nepopisuje ani tak reinkarnaci duse jako entity, v podstate ani nepopisuje reinkarnaci, spis je vsechno proud vedomi, ze ktereho si konkretni clovek kus toho vedomi vezme a zije s nim...No nekteri si zjevne moc z tohohle proudu neukousli. Ale zni to logicky, i kdyz poradne se v tom fakt nevyznam a jestli ma nejake nabozenstvi na svete neco jako pravdu, tak treba prave budhismus.

V Antice tvrdili ucenci, ze duse se musi prevtelovat, aby se ocistila. A je uz jedno jestli do rostliny, zvirete nebo cloveka. Kdyz uz neco rika Pythagoras, s jehoz vetou deticky na ZS pocitaji dodnes, tak to muze byt pravda hm? O Platonovi nemluve.

Co se tyce kabaly (Juadismu) prevtelovani funguje jako bozi trest a da vam extra zivot na to, abyste se udelali lepsimi. Cca, dokonale se v tom nevyznam.

Muslimove v prevtelovani neveri, ne obecne. Ale to nabozenstvi kaze tolik jinych blbosti, ze ho nehodlam ani brat v uvahu. Coz vlastne Judaismus taky...Ony vlastne vsechny az na budhismus, heh. Kazdopadne Islam je na tom co se tyce reinkarnace skoro nulove.

Podle Teosofie (kterou bere v uvahu New Age *vomit*) je reinkarnace cesta ke zdokonalovani jedince a cil je dokonalost. Takze chudaci ti, kteri si musi vzit cerstve vyrobenou dusi. Dalsi pure bullshit, stejne jako cely New Age.

A nejlepsi nabozenstvi, veda. Ktera treba jednou jedno z nabozenstvi potvrdi. Veda na reinkarnaci neveri. Za prve se neda postihnout dnesnimi pristroji. Druha vec je, ze z fyziologickeho hlediska neni moc tu dusi kam dat. Mozek? Mozna. Pravdou je, ze lidsky mozek ma skoro neomezene schopnosti. Nedavno jsem cetl v National Geographic o zene, ktera si pamatuje kazdou minutu ze sveho zivota, proste vsechno. A to bullshit neni, bylo to v National Geographic :P. To jen tak naokraj. Ale abych tak parafrazoval jeden z nejznamejsich vyroku A.C. Clarka - Dostatecne pokrocila veda najde vedu i v nabozenstvi. To jsem parafrazoval hodne, original je "Dostatecne pokrocila veda je nerozeznatelna od magie". Tak treba i od nabozenstvi. Jestli duse je, tak se da vedecky vysvetlit urcite, protoze vedecky vysvetlit se da naprosto vsechno. Akorat ne ted.

Ja se chci proste v pristim zivote reinkarnovat jako Kurt Cobain, at je sranda :-D.
 
Komentáře (16):


V 19.12.2007 16:06:49, andy516

Fuuj wohnouti...Tenhle clanek se mozna stane nejkomentovanejsim, i kdyz nejnovejsi dilko U2 ho dohani...A co se tyce navstevnosti, tak jasne vede U2 :D. A tvych navstev si samozrejme velice vazim, je jich ted 29 tusim

V 19.12.2007 15:12:00, tele.kom

no to je dobře, protože jsem zjistil že fotit je to moc práce, ale stejně ho na mě určitě uvidíš... A já mam zas wohnouty a fixu :P jo a vzpoměl jsem si že duše váží 21 gramů. Nestane se tenhle tvůj příspěvek nejkomentovanějším článkem na líbku? A já už mam na tvym blogu asi 40 návštěv tak si toho važ

V 19.12.2007 11:47:47, andy516

Invasione: U tebe spis v oblasti penisu :-D

V 19.12.2007 06:19:40, InvasioneCZ

nesidli duse anhodou v oblasti stitne zlazy?

V 18.12.2007 23:24:51, andy516

Jo blbe se to predstavuje hele :D. No asi bez toho budu muset zit. Jako bez vedomi jak to tricko vypada, bez tricka budu zit v klidu. Ja mam svoje 3 tricka PF *85*

V 18.12.2007 23:20:36, tele.kom

to tohle, mělo být http://farm1.static.flickr.com/176/406755933_fff0a92449_m.jpg

V 18.12.2007 23:19:47, tele.kom

Když si na to vzpomenu tak ti ho zejtra vyfotim... jinak jako vepředu je tohle - nad tim Year Zero a vzadu logo art is resistance http://andywibbels.com/images/art_is_resistance_logo.gif
nejspíš se to blbě představuje :D

V 18.12.2007 22:41:31, andy516

Tak tu neznam, stejne jako vetsinu pisnicek NIN podle jmena :). Nemas nekde foto toho tvyho tricka?

V 18.12.2007 21:05:08, tele.kom

Ještě mě tak napadlo že tohle je tématem i jedný písničky od NIN - Heresy, znáš? Sem teď začal poslouchat ty starší cd..

V 18.12.2007 17:09:47, andy516

No zabily tam IMHO muze byt vazne jenom kdyby slo o zeny...no nedivil bych se, ze jo :D. A rad si to pujcim, ale az po zkouskovym...nekdy v unoru, heh. Merci

V 18.12.2007 15:31:31, tele.kom

a nebo je to my všichni.. hehe

V 18.12.2007 15:29:49, tele.kom

Já si teda nejsem úplně jistej a v tý knížce se mi to hledat nechce, ale na wiki citátech tam je zabily... Když je tam my, neni možný že tam je tvrdý? :D No každopádně Nietzsche je to nejtěžší co sem kdy čet, ale jestli chceš tak ti můžu půjčit asi tu jeho nejznámější - Tak pravil Zarahustra. Někdy jsou tam vážně zajímavý věci, když si dáš teda tu práci snažit se to pochopit, popřípadě nalistovat vzadu komentáře k jednotlivým příběhům..

V 18.12.2007 00:19:09, andy516

A ja zabiju tebe za tak prisernou hrubku na mojem blogu :-D. Ale aspon jsi mi pripomnel Nietzscheho, uz tak 5 let si ho chci nastudovat

V 17.12.2007 22:48:28, tele.kom

Jak říká Nietzche, bůh je mrtvý a my ho zabily..

V 17.12.2007 22:30:25, Andy

Hmm...v ty prvni casti s tvoji mamou souhlasim, ze jestli buh je, tak je to nejaka energie...(pro ty zvidavejsi neco jako http://en.wikipedia.org/wiki/Akashic_Records) ale to ze se dva do sebe zamilujou je IMHO napul nahoda, napul ciste chemie :). A s tim tvym koncem taky souhlasim :P. Jediny nabozenstvi, ktery nema ve svym plno logickejch pi*ovin je mozna akorat ten budhismus

V 17.12.2007 20:53:20, tele.kom

Máma se mi včera poměrně vědecky snažila vysvětlit existenci boha...
Boha si dost lidí představuje jako nějakou postavu, ale podle matky (a vzhledem k dobrým argumentům je tohle názor s kterým nejméně nesouhlasím) je bůh spíš něco jako nehmatatelná energie která se projevuje jako dobro, tudíž například láska, narození dítěte. Jakože třeba potkáš 1000 lidí, ale jen do jednoho se na první pohled zamiluješ. Je to chemie? Je to náhoda? Né! Je to bůh! Když už by ale něco takového existovalo, považoval bych to nejen za energii která znamená dobro, ale za energii která znamená všechno. Ale to už by se potom nedalo nazývat bohem, protože bůh je ve většině náboženství symbolem dobra. Nabízelo by se říci ovlivňuje, ale bůh (jakožto energie) neovlivňuje nic. Bůh je pouze symbol. A hlavně tu myšlenku boha většina náboženství naprosto překroutila.. Z toho pohledu se mi taky jeví jako uplně nejlepší filozofie budhismu.