23.Listopad 2007
kyslík a vodník
No Vánoční kampaně se nám pomalu rozjíždějí a pozadu nezůstávají ani mobilní operátoři. Pozapomenem naprostou ignoraci O2 inzerovat svou službu wap zdarma. Ano, pokud jste uživatelé O2 máte zadarmo email na mobilu ( pokud používáte centrum ) a dále máte zadarmo mapy, jí zdní řády a i zprávy a další záležitosti. Prostě to nepovažují za důležité, i když kdysi dávno byli too sexy díky juice ( wap portál, jenž se ukázal být nánosem než přínosem. ) Soustřeďme se spíše na T-Mobile, který začal svou kampaň velmi akčně. Zjevně inspirován loňským Vodafonem a jeho parohy, útočí na svou konkurenci. Hlavní hrdinové se jmenují Kyslík a Vodník. A pozor teď přichází zcela zásadní inovace jako médium je využívá mobilní bilboardy. Nevíte o co se jedná? Je to dodávka, která veze bilboard. T-Mobile takto začal objíždět Prahu. Zajímalo by mě, jaký génius, dokázal prodat podobný nápad: 1) V zacpané Praze nechat zbytečně jezdit dodávky a myslet si, že to všem bude připadat cool, 2) V době kdy zákazníci chtějí zelené produkty jim nabídnem produkt, jehož samotná reklama je tragédií pro životní prostředí. Celé je to navíc ostře zaměřené proti konkurenci. No, myslím, že konkurence bude mít docela jednoduché nasadit parohy této reklamě a využít je pro svůj prospěch, pokud teda nebudou mít na starosti důležitější sdělení jako třeba 02. A co na to všechno řekne U:fon??
Vložil: o4z2o @ 12:30  
0 Komentáře
Přidej komentář
<< Domu
 

O mně


Jméno: o4z2o
Domov: Praha 9
O mně: myslim si, že nenormalita má hodně společného s realitou, proto sbohem a díky za ryby:-)
Koukni na muj profil

Předchozí příspěvky
Archív
Template by
Free Blogger Templates