Tak, dneska mě tedy čekal nečekaný dárek. V srpnu mně odchytl, jeden kluk s nabídkou nového tarifu O2 Kůl. S výhodami pro mladé do 26 let. No i když mám svůj vlastní tarif Odepiš u Vodafone placený mým otcem, tak mě nabídka volných 60 minut do všech sítí a to jen za měsíční paušál o základu 200 Kč zaujala, tak jsem tedy sepsal smlouvu, pak jsem potvrdil operátorce do jeho telefonu, že chci tarif O2 Kůl se šedesáti minuty volání a volnými sms do O2 sítě atd.
Za měsíc od té doby by mělo být číslo použitelné, tak jsem tedy začal svůj poněkud hodně starý telefon Nokia 3330 používat k přehazování dvou SIM karet. No tak po dalším měsíci očekávám učet z O2 na tarif O2 Kůl s asi 200 Kč či nějak tak podobně. Otevřu obálku od O2 a náhle vidím pro mne nepochopitelnou cenu 666,69 Kč. Tak si řikám, to je blbost! Kde by se to nabralo? Po chvíli studie účtu zjistím, že je na něm tarif O2 NEON Basic L. NO ty vole, tohle snad není možné, to si fakt myslí že jen tak budu platit jiný tarif?? Hned začnu hledat číslo na linku O2. Několikrát se pokouším dovolat na operátora a to asi po dobu dvaceti minut. Ale stále všichni obsazení. :(
Dal jsem si pauzu a zkouším to znovu, konečně se dovolávám. A začínám mluvit o svém problému s tarifem. Vyslechne si mně a že si musím chvíli počkat. Tak tedy vyčkávám za jejich hudební smyčky, která se opakovala asi pětkrát. Na druhé straně se opět ozývá operátor a povídá mi, že mám tarif O2 NEON Basic L a že jsem si k němu dokonce bral telefon. Lidi jak se tohle může stát? no tak jsem na něj vyhrkl že já si žádný mobil nebral že tenhle už mám po několik roků. A vysvětlil jsem mu jak jsem si objednal tarif O2 Kůl. No zase potřeboval čas že se podívá do počítače, opět jejich perfektní znělka tentokrát jen třikrát. Poté mi řiká že by bylo dobré si zajít do prodejny O2 a tam to vyřešit.
No jo takže zbytečné starosti navíc, kvůli nějakému bordelu a teď by mně taky zajímalo jaký mobil jsem si to tedy vzal. :D No není možné. Ale tohle by se fakt nemělo vstávat!!