Chci projekt- Růst základních a středních škol!!!
13.Červenec 2011Poslanci rozhodují o televizní reklamě, ale vzdělanost a úroveň moudrosti a mravnosti českých lidí je nezajímá, proč?
Ministr školství plánuje pochybný projekt za čtvrt miliardy. Utrácení, tvrdí odborníci
pak je ještě zajímavý článek o podpoře maturit 35 miliony...
Nelíbí se mi to, úroveň neodpovídá tomu, co píšou...viz diskuze ke článku..
Co se týká postižených dětí a dětí z romských rodin, domnívám se, že ČR bylo v tomto hodně vyspělé a popředu, jak již tím, že zavedlo speciální školy, tak péčí o tyto děti. Pracovala jsem s romy a taky s postiženými dětmi a jako odborník s praxí musím tedy říci, že neschvaluji včleňování těchto dětí do "zdravých tříd". Za první toto bude brzdit výuku zdravých dětí a za druhé, je škoda hýřit penězi za zaměstnávání mladých koček z řad asistentů, nebo i mladých kluků, protože asistentem by měl být v prvé řadě rodič a je velmi nespravedlivé, když kolikrát zdravé dítě a jeho rodiče se potýkají s velmi vážnými problémy v rodině a přesto se o ně nemůže dbát, protože jsou tu přece na řadě romové či tolik opěvované postižené děti. Řekla bych, že se toto téma velmi modernizuje a až moc vyzvedává nad témá problematiky odborného kvalitního vzdělávání , či požadavku na vysokou úroveň vzdělávání zdravého obyvatelstva. Neříkám, že matka s postiženým dítětem neměla smůlu, že má postižené dítě, ale co má říkat třeba taková maminka, co je se zdravým dítětem a toto dítě má na starost zcela sama a nikdo jí nedává podporu, ani žádné ústupky, protože přece má zdravé dítě a není rom? Nesouhlasím s tím!Peníze je třeba investovat do kvality vzdělávání, stupně odbornosti pedagogů a vyšší úrovně českých škol a nepřešlapovat u tématu romů a postižených! Navíc rómové se ani vzdělávat ve většině případů nechtějí k užitku společnosti, jejich cílem je likvidace gadži, což asi řada bílých lidí, co jim lezou do zadku, ani neví. Jak sleduji naši společnost, skutečně svým přístupem spěje k zániku..
Píšu to proto, že sleduju, jak kvalita vyučování, vyučujících a i klasických základních škol klesá, co do výuky, péče i kvalitního pedagogického personálu, pokud v ČR chceme kvalitní národ, měli bychom se začít hlavně věnovat tomu zdravému národu, aby opět v ČR vyrůstalo plno vzdělaných odborníků z ŕad právníků, lékařů či vědců..., v minulosti byla ČR vyhlášený stát, co do moudrých lidí, nyní každý jen hledí ve svý moudrosti, včetně řady romů, kde by co ukradl!!Domnívám se taky, že i etika českého národa hrubě klesá ..spíše bych investovala do výuky zdravých děti, co do etiky a tématu, jak se mají chovat ke starším, jak si ctít toho, co mají ,zdraví, jídla, surovin, uniformy, vzdělaných lidí a politiků ...aby nevyrůstal reptavý národ s hyenistickým podtextem, co nedostanu to urvu!.. ale aby si začli lidé ctít jeden druhého a vážit si odbornosti a jeden druhého. Povinně bych dětem rozdala knihy pana Špačka a naučila je takových základů, jako je třeba umět pozdravit, což ŕada ani zdravých dětí neumí, natož si kolikrát vážit starších či rodičů....Peníze by se měly investovat do ozdravení školství..protože je hodně, hodně, hodně nemocné a platy odborníků i odpovídají přístupu k žákům! A korupce přístupu žáků k učitelům a ostatním vrstevníkům. Republika se vrací hodně zpět, řekla bych k prvobytně pospolné společnosti, co do daní až před feudalismus, protože za feudalismu se braly lidem desátky, nyní se ji berou až třicátky ..
Na jednu stranu je to dobré, že děti budou spolu v rámci integrace a bílé děti uvidí, jaké jsou děti romské a romské, jaké jsou bílé a zdravé děti v rámci integraci budou mít lepší přístup k postiženým, ale na druhou stranu je to špatně. Naruší se tím výuka a mám obavu, že řada romů se ani vzdělávat nechce, nebo mají i strach z toho, že je české děti budou bít a diskriminovat,co se týká učení, oni říkají naco, raději papíry na hlavu a mít sociálku, to je jejich cíl a ne vzdělané děti, tak škoda peněz, ne? Co vy na to komisaři z EU???