Problém státních maturit v ČR
17.Červen 2011V Česku , bohužel, platí, že kdo není slavný, nemá dobré známé,kdo dobře nekrade a není dobře vidět, nemá šanci uspět a je prohlášen za blba, či blázna..bohužel
Jedno je ale pravda a zjišťuji to i u mé dcery, inteligence populace se propadá, až klesá... a proč tomu tak je?
Proč tolik studentů u maturit propadlo? Noo, já být státem ČR bych se s tím tak nechlubila, protože to vypovídá jak o korupci ČR, tak o tom, jak mladí jsou laxní a líní ke vzdělání, tak o kvalitě českého školství a v neposlední řadě i kvalitě pedagogické. Aneb, je to hlavně ostuda českého státu, jaké máme školství!!!
Klesá tím i úroveň vzdělaných lidí..
Proč vlastně tolik studentů neuspělo? Nebyli připraveni? Nebo nic neznamenali jako lidé? Nebo mají snad psychiatrické kliniky hodně vzdělaných bláznů? Nevím, co k tomu dodat, ale stačí mi, když vzpomenu na přísné profesory z minulých dob, na jejich puntíčkářství, na jejich velmi vysoké požadavky..a srovnám to s laxním přístupem ke škole v osobě mé dcery..a taky pedagogů, co vypráví v té oné nejmenované škole..,věnuji se jí maximálně a musím říci, že z osmdesáti procent vyučující látky musím doma opakovat a přesto nechápe o co se jedná, kam by asi dospěla, kdyby neměla mámu, co se jí věnuje? Nevidím to moc pozitivně, co se vzdělanosti českého národa týká, kde je ta doba , kdy bylo ČR považováno za velmi vzdělaný stát?
Kéž by se ta doba , kdy se ctili profesoři, učitelé a vzdělaní lidé vrátila a kéž by ti vzdělaní lidé byli skutečně moudří lidé i z řad chudých a nejen zkorumpovaných zbohatlíků....Úcta a morálka národa upadá. Místo projednávání, jestli zavést do školství sexuální výchovu se mělo spíš projednávat jak zavést ..noo, já vím co, ale neřeknu, někdo by mi můj nápad ukradl jako projekt..trhněte si a buďte dál takoví, jak chcete být..mě je to jedno.., co budu radit ..,stejně to nemá budoucnost..
Národ je zcela nejednotný a patrně si i přeje být jednoduchý..
napsal/a: Jenny_Jana13 06:42 Link
Komentáře
Enigma.cz 17.06.2011 10:51:39
Co k tomu dodat. Bohužel sestupný trend kvality lze pozorovat na všech stupních škol (základní, střední i vysoké). On je problém bohužel v tom, že se žactvu cpe do hlav čím dál tím více zbytečných informací, pak se nedivme, že jsou ve finále nedovzdělaní.
Navíc bohužel se mi zdá, že pro dosažení akademické hodnosti je třeba spíše poklonkovat konzultantovi/školiteli než opravdu umět.