Pro představení kampaně Listen 2U v České republice si HP vybralofestival Sázavafest. Návštěvníci festivalu jsou totiž typickou cílovouskupinou, na kterou HP svým projektem míří. Jedná se o celoevropskoukampaň, zaměřenou na mladé lidi, kteří využívají zejména multimediálnífunkce svých notebooků – poslech hudby, prohlížení fotografií, stříhánívidea nebo přístup k populárním komunikačním sítím Facebook či YouTube.Součástí kampaně HP Listen 2U bude i multimediální kamion,který napříč Evropou představí zábavnou formou nejnovější produkty aumožní všem mladým zájemcům vyzkoušet si je a zároveň si zasoutěžit ozajímavé ceny."Těšíme se na novou formu prezentace našich notebooků apočítačů pro mladé lidi," zve na Sázavafest marketingový ředitel Divizeosobních počítačů společnosti HP Česká republika a Slovensko PetrTrešl. "Věříme, že jim v rámci festivalu nabídneme celou řadu aktivit ainformací, které je zaujmou. Zároveň budou moci každý den soutěžit ořadu hodnotných cen, včetně notebooku HP Pavilion." Pro více informací navštivte www.hp.com/listen2U. O společnosti HP
HP, největší technologická společnost světa, zjednodušuje používánítechnologií jednotlivcům i firmám prostřednictvím portfolia tiskovýchřešení, osobní výpočetní techniky, softwaru, služeb a ITinfrastruktury. Další informace o společnosti HP (NYSE: HPQ) jsou kdispozici na webu www.hp.com.© 2008 Hewlett-Packard Development Company, L.P.