03.Červenec 2009

"Kdyby Volební deník mohl něco změnit, už dávno by ho zakázali."

Sledujeme pro vás den po dni, jak chtějí strany před volbami získat voliče.

Volební kampaň den po dni (klikněte na datum pro další články)
  Červenec Srpen Září Říjen
Po   6 13 20 27   3 10 17 24 31   7 14 21 28   5 12 19 26
Út   7 14 21 28   4 11 18 25   1 8 15 22 29   6 13 20 27
St 1 8 15 22 29   5 12 19 26   2 9 16 23 30   7 14 21 28
Čt 2 9 16 23 30   6 13 20 27   3 10 17 24   1 8 15 22 29
3 10 17 24 31   7 14 21 28   4 11 18 25   2 9 16 23 30
So 4 11 18 25   1 8 15 22 29   5 12 19 26   3 10 17 24 31
Ne 5 12 19 26   2 9 16 23 30   6 13 20 27   4 11 18 25  
 

Co se stalo v předvolební kampani ve čtvrtek 2. července 2009

Paroubek chce po volbách utratit v boji s krizí až 50 miliard- Základ ekonomického programu ČSSD představil předseda partaje JiříParoubek. Proti krizi chce bojovat tím, že stát utratí za stavbudálnic, dostavbu Temelína a modernizaci Dukovan 30 - 50 miliard. Kde nato vzít? Zvýšením daní lidem s příjmem nad 100 tisíc měsíčně, říkáParoubek.

Na tom, že je po volbách potřeba zvýšit daně, se shodli i odbornícioslovení redaktory Aktuálně.cz. Navrhují ale zvýšit daň z přidanéhodnoty.

Topolánek opět bez kalhot, tentokrát na bilboardech - ODS sev kampani zaměřila na české voliče, kteří jezdí na dovolenou doChorvatska. Silnice na Jadran budou lemovat plakáty zobrazující lídrystrany, jak se postupně svlékají do trenýrek. Petra Gandaloviče, MirkaTopolánka, Ivana Langera a Davida Vodrážku při tom provází slogan "Tadynás pusťte k vodě." Ve směru z Chorvatska se na plakátech zase oblékajía slogan hlásá "Všude dobře, doma nejlépe."

Mirka Topolánka tak mohou voliči už podruhé v krátké době vidět na fotografii bez oděvu, tentokrát si ovšem ponechal trenýrky.

Vložil: Rohle ¤