Můj život se z většíny času odehrává za volantem a tak o různé zážitky opravdu není nouze. Ráda bych zde psala nejen o veselých situacích, ale i o jiných věcech pro řidiče a sem a tam přiložit i něco k pobavení.


02.Březen 2010,01:22
tam, nebo tam
 
kategorie: ze silnice
vložil: 1Ivetta
Permalink ¤ 0 komentářů
02.Únor 2010,14:50
1
2
3
 
kategorie: ze silnice
vložil: 1Ivetta
Permalink ¤ 0 komentářů
13.Leden 2010,04:44

Kam se pojede???

Kam se pojede?
 
kategorie: ze silnice
vložil: 1Ivetta
Permalink ¤ 0 komentářů
25.Prosinec 2009,01:01
Chystáte se koupit starší automobil v bazaru? Ale prosím ...
poslyšte neuvěřitelný příběh, který se stal ...
V srpnu 2001 jsem si vyhlédl v autobazaru AAA AUTO PRAHA, ulice Dopraváků automobil Mitsubishi Pajero Sport v ceně 679 tisíc Kč.
Informačníleták sliboval "kvalitní a prověřený vůz za nejlepší cenu" a hošík skravatou mne ujišťoval, že na vozidlo mám "půlroční záruku na skrytévady".
Složil jsem NEVRATNOU zálohu 14 tisíc korun a už jsem se v tom > vezl...
Následně,při koupi zamluveného vozu o týden později,jsem využil možnosti"nejvýhodnějšího leasingu" u společnosti CCB-Leasing a složil akontaci50 procent. "Důvěřujte profesionálům!", nabádal mne z reklamy KarelLoprais, šestinásobný vítěz Rallye Paříž - Dakar. "Důvěřujtenejlepším!", radila sympatická Kateřina Hrachovcová. A já blbec jimuvěřil! Poprvé a doufám i naposled jsem uvěřil profesionálům!
Povznesl jsem se nad to, že Všeobecné smluvní podmínky byly napsány titěrným písmem.
Povznesljsem se i nad to, že mi při podpisu leasingové smlouvy vnutili kartuasistenčních služeb ABA v ceně 2450 Kč, ačkoliv součástí havarijníhopojištění vozu u firmy Zurich je asistenční služba ELVIA.
Dálemi ten hodný pán v kravatě předložil účtenku na 1950Kč za lustracivozidla tuším firmou Cebia, ačkoliv prodejce "garantuje původ vozu".
Ruka ruku myje,pomyslel jsem si. Nebudu dělat dusno kvůli pár tisícovkám.
Azáhy jsem se dozvěděl, že ačkoliv "měsíční splátky zahrnují plnépovinné ručení" (stále cituji reklamní leták), já si ho budu musetzaplatit sám, protože blebleble. Uvědom si čtenáři, že v té době jižbyla složena NEVRATNÁ záloha > (O kterou bych přišel, pokud správněrozumím slovu nevratný).
Mitsubishi bylokrásné, byla to láska na první pohled. Ti hoši ho leštili tak, ževypadalo skoro jako ze zlata. Chtěl jsem s ním jet až > tam, kde sehory dotýkají slunce ... žádné jiné auto by to nezvládlo. Nezradím TĚ!,řekl jsem si, vyklopil na stůl třistapadesát tisícovek, hrst drobných... a podepsal. Abych měl jistotu, že jsem nekoupil špatně, nechal jsemvůz prohlédnout v autorizovaném servisu, kde mne upozornili na to, ževůz byl havarovaný, má vadnou geometrii řízení, jeví závadu převodovky,drobné závady v osvětlení vozidla, sjeté pneumatiky. S každým zařazenímrychlosti, kdy se z převodovky ozvalo GRRR (někdy se neozvalo :-) semne začalo zmocňovat svaté rozhořčení a řekl jsem si DOST! Vzhledem ktomu, že jsem kupoval "kvalitní a prověřený vůz s půlroční zárukou" ana výše uvedené nedostatky, zejména podezřelý stav převodovky apředchozí havárii vozidla mne nikdo neupozornil odvezl jsem automobildo AAA na reklamaci s tím, že kvalitní a prověřený vůz si představujijinak a trvám na zrušení kupní smlouvy a vrácení peněz. Pánové vreklamačním oddělení, aniž by se vůbec na automobil podívali, zasetrvali, na tom, že jsem koupil starší automobil, že jeho stav je tomuodpovídající a není důvod smlouvu rušit. Asertivní technikapřeskakující gramofonové desky. Ne, Ne, Ne... Co se dá dělat, za blbostse platí, důvěřuj ale prověřuj ...
Teprvepozději jsem objevil v Protokolu o zkušební jízdě a předání automobilu- Příloha č.1 ke kupní smlouvě, malililinkatými písmenky napsanýposlední
vychytralý odstavec, ve kterém sepraví, že můj automobil patří do skupiny C, což je stav "horší neždobrý ... a doporučuje se důkladná technická kontrola a oprava všechagregátů, zejména motoru, převodovky" ...
"kupující akceptujeveškerá rizika a chápe, že AUTOMOBILE GROUP, a.s. nemůže být a neníodpovědná za další opotřebení automobilu a vady automobilu zjištěnékupujícím až po jeho převzetí od prodávajícího". .....A to prosím uauťáku za bezmála třičtvrtě miliónu s najetou sedmdesátkou tisíckilometrů. Jsou to opravdu profíci! Trošku to hrká ale jedeme dál
.........
Běhemněkolika málo dnů, s přihlédnutím k dalším nepříznivým okolnostem méhoživota jsem přehodnotil svůj původní záměr kvůli kterému jsemMitsubishi kupoval a usoudil, že mít automobil pochybné kvality je promne zbytečným luxusem a rozhodl jsem se na svou žádost zrušitleasingovou smlouvu s vědomím, že na tom prodělám, ale čím dřívesmlouvu ukončím, tím prodělám méně.
Reklamní letáček AAAsliboval možnost "leasingovou smlouvu kdykoliv vypovědět". Předpokládaljsem, že leasingová společnost auto vrátí do AAA a vzhledem k tomu, žejsem jej užíval cca 14 dnů, bude jeho cena prakticky stejná s cenoukupní nehledě k tomu, že jsem
stihl do automobilu investovat30 tisíc korun za prohlídku v autoservisu, seřízení, výměnu oleje anové pneumatiky. Vůz jsem předával v lepším stavu než jsem jej předčtrnácti dny převzal. Leasingová společnost CCB-Leasing překonala ménejbujnější představy (od začátku do konce mne oslovovali "Váženýkliente" a "Vážený pane"), vůz ode mne převzala 27.8.2001, prý jejnechala ocenit soudním znalcem (na 500tisíc korun), nabídla víceautobazarům a nejvyšší cenu nabídlo právě AAA, totiž 550 tisíc korun.
Záležitostse vlekla dva měsíce navzdory mému několikerému upomínání. Přizávěrečném vyúčtování 4.10.2001 mi CCB zaslalo složenkou 16864 Kč.Pokud tomu správně rozumím, leasingová společnost mi naúčtovala všechnyzbývající leasingové splátky - "dlužné splátky 510451Kč" a ještě k tomu"penále 23481Kč" za 23 denní prodlení těchto splátek (které jsem mělpodle leasingové smlouvy splácet následujících 18 měsíců - podlesplátkového kalendáře). Při zjištění, že mi naúčtovali také bezmála 60tisíc korun havarijního pojištění na následujících 18 měsíců provozuautomobilu, který dnes patří někomu jinému, si jako "Vážený klient"přestávám připadat.
Suma Sumárum: Za"zapůjčení" automobilu Mitsubishi Pajero na čtrnáct dní od AAA AUTOPRAHA za pomoci CCB-leasing jsem dal přes 320 tisíc korun!(nepočítám-limou investici do automobilu 30 tisíc Kč) Tak tomu říkám byznys!
Nevěřítesvým očím? Ale ano! Tohle není sen. Zde se sny rozplývají. Od saméhozačátku jsem se snažil tuto záležitost nazvat celkem velkorysenedorozuměním - při reklamaci vozidla s jehož stavem jsem nebylspokojený
(smůla, bylo to céčko) i při vyúčtování leasingu (asi jsem podepsal něco co jsem podepsat neměl, anebo neumím počítat).
Poslaljsem smířlivé dopisy oběma firmám, že tohle snad nemohou myslet vážně.Nic, myslí to vážně ... Tak co, ještě důvěřujete "profesionálům"?
Vít Paroulek
PS: Rozešlete to kam to jde, ať konečně lidi vidí jaký to jsou kurvy!!!

Zima
 
kategorie: ze silnice
vložil: 1Ivetta
Permalink ¤ 0 komentářů
24.Prosinec 2009,23:29
Členěno dle obvodních ředitelství Městské policie hl. m. Prahy
OŘ MP PRAHA 2
1 – Italská – od Vinohradské po Riegrovy sady
2 – Rumunská – Od Legerovy po Francouzskou
3 – Slezská – od U vodárny po Čechovy sady
4 – Svobodova, Vyšehradská, Na Slupi
5 - Vnislavova, Jaromírova, Sekaninova
6 – Legerova a Sokolská – v celé délce
OŘ MP PRAHA 3
7 – Vinohradská – v celé délce
8 – J. Želivského – MHD Nákladové nádraží
9 – Olšanská – v celé délce
10 – Koněvova - v celé délce
11 – Na Balkáně – od Pod vrcholem – Na vrcholu
12 – Ondříčkova – od Velehradské po Žižkovo nám.
OŘ MP PRAHA 4
13 – Hlavní – od Severní I. po 5. května
14 – Vídeňská – od Ústavu mateřství po Jižní spojku
15 – Na Chodovci – Od Hlavní po U mlýna
16 – Na strži – od Budějovické po Olbrachtovu
17 – Ant. Staška – od Budějovické po Na strži
18 – Vrbova – od Vavřenovy po Ke Krči
19 – Novodvorská – od Durychovy po Vavřenovu
OŘ MP PRAHA 5
20 – Strakonická – Na Plzeňce – Barrandovský most
21 – Radlická – v celé délce
22 – Podbělohorská – u ZŠ Podbělohorská
23 – Na Zlíchově – před ZŠ
24 – U Santošky – v blízkosti ZŠ Santoška
25 – Plzeňská – v celé délce
26 – Strakonická – hranice Prahy – Barrandovský most
27 – Voskovcova – v blízkosti ZŠ a MŠ
OŘ MP PRAHA 6
28 – Evropská – v celé délce
29 – Patočkova - v celé délce
30 – Bělohorská - v celé délce
31 – Milady Horákové – Špejchar až Prašný most
32 – Vlastina - v celé délce
33 – Tomanova - v celé délce
34 – Cukrovarnická – V celé délce
35 – Libocká - v celé délce
36 – K Tuchoměricům - v celé délce
37 – Střešovická - v celé délce
38 – Ankarská - v celé délce
OŘ MP PRAHA 7
39 – Milady Horákové – Toyota aréna
40 – Argentinská – ÖMV
41 – Hlávkův most – Bubenské nábřeží
42 – Vrbenského - v celé délce
43 – Trojská – u ZŠ
44 – Libeňský most
OŘ MP PRAHA 8
45 – Žernosecká – v blízkosti ZŠ
46 – Lodžská – obchodní dům Odra
47 – Spořická – od MÚ k ZŠ směr Čimice
48 – Horňátecká – od křižovatky Chaberská
49 – Zenklova – od Vlachovky po FN Bulovka
50 – Čimická – od K Pazderkám po Lodžská
51 – Střelničná – u metra Ládví
52 – Ďáblická – od hřbitova do Starých Ďáblic
OŘ MP PRAHA 9
53 – Českobrodská – za Autodíly Krásný
54 – Liberecká – Cínovecká
55 – Prosecká – SHELL
56 – Poděbradská 24 – budova tiskárny
57 – Tupolevova - v celé délce
58 – Cukrovarská – č.p. 70-72
59 – Trabantská - v celé délce
60 – Lovosická – MHD Českolipská
OŘ MP PRAHA 10
61 – Francouzská – u křižovatky s Donskou
62 – Bělocerkevská – u křižovatky s 28. pluku
63 – Švehlova – ESSO, SHELL
64 – Vršovická – u ÚMČ Praha 10
65 – Kodaňská – u ZŠ
66 – Ruská a Šrobárova u FN Královské Vinohrady
67 – Průběžná – u hasičské stanice
68 – Jabloňová – u polikliniky
OŘ MP PRAHA 11
69 – Výstavní – od MHD J. Město po Jarešovu
70 – Chilská – od SSZ po křižovatku „Litochleby“
71 – Opatovská – u MHD Ke Kateřinkám
72 – Türkova – od křižovatky „Litochleby“ do centra
73 – Na jelenách - v celé délce
74 – Mírového hnutí – od U přehrady – K Horkám
75 – U Kunratického lesa – Klírova, K Verneráku
OŘ MP PRAHA 12
76 – Mariánská – od U Kamýku po Novodvorskou
77 – Lhotecká – od U Kamýku po Čs. exilu
78 – Novodvorská – od Durychovy po Gen. Šišky
79 – Generála Šišky – v celé délce
80 – Čs. exilu – u pošty
81 – Libušská – od ÚMČ po Kunrat. spojku
OŘ MP PRAHA 13
82 – Jeremiášova – od Radlické po Oistrachovu
83 – Bucharova – od Seydlerovy po Nárožní
84 – Rozvad. spojka – exit Stodůlky – Bucharova
85 – Jeremiášova – od Plzeňské po Lýskovu
86 – Na Radosti – od Slánské po Řevnickou
87 – Plzeňská – od Slánské po krematorium
OŘ MP PRAHA 14
88 – Poděbradská – v celé délce
89 – Chlumecká – v celé délce
90 – Českobrodská – v celé délce
91 – Náchodská - v celé délce
92 - Staroklánovická – v celé délce
93 – Staroújezdská – v celé délce
OŘ MP PRAHA 15
94 – Průmyslová – v celé délce
95 – Přátelství – u č.p. 59
96 – Hornoměcholupská – u ZŠ
97 – Kutnohorská – u č.p. 11
98 – V kuťatech – MHD Venušina
99 - Milánská – v celé délce
100 – Starodubečská – v celé délce
LEGENDA
- úseky a místa s intenzivním nasazováním radaru
(z pravidla 2 až 3x týdně)
- úseky a místa s častým nasazováním radaru
(z pravidla 1x týdně)
- úseky a místa s občasným nasazováním radarů (minimálně však 1 až 2x v měsíci)
 
kategorie: ze silnice
vložil: 1Ivetta
Permalink ¤ 0 komentářů
02.Prosinec 2009,22:20
Vzkaz pro řidiče!

Lepší je být doma v 18:00 hodin, než ležet v 17:30 v márnici



 
kategorie: ze silnice
vložil: 1Ivetta
Permalink ¤ 0 komentářů
07.Listopad 2009,20:41

Jela jsem s manželem na ryby na Berounku. Dcera byla ještě v kočárku, venku bala tma a já nahodila úderem 4 hodiny svůj prut. Netrvalo to dlouho a Já táhla z vody úhoře. Opět jsem nahodila a málem jsem vlítla za prutem do vody, manžel mi přispěchal na pomoc. Byl to nádherný sumec. Pro manžela to však bylo ponížení a tak se rozhodl v rybolovu pokračovat, jen jsme se přemístili na jiné místo, protože on už tomuto nevěřil.
Dostala jsem za úkol zaparkovat auto tak, aby na něj nešlo sluníčko, když je v něm sumec a úhoř. Na zadní sedačce jsem měla kočárek s dcerou a zatím, co manžel nahazoval své pruty, šachovala jsem s autem u stromu, abych ho zaparkovala, co nejlépe - dopředu, dozadu, doleva, doprava až nastala spokojenost. Když jsem vystoupila z auta, teda spíše vypadla z auta, zjistila jsem, že stojím záhadně přes hlubokou škarpu. V té době jsem měla poměrně čerství řidičák. Podlaha vozu byla ve výšce očí, když jsem stála ve škarpě. Pokusila jsem se s autem vajet, ale nešlo to. Dokonce jsem se začala zahrabávat. Strach z mého manžela mě děsil, navíc on sám řidičák nemá.
Bylo po páté hodině ráno a já byla zaparkovaná ještě v hloupé zatáčce. Musela jsem mávat na uta, zda by mi někdo nepomohl. Dva muži v nějaké modré dodávce mi pomohli vyndat kočárek z auta a vyprostit auto z místa, kam by normální smrtelník nezaparkoval, ani kdyby sebevíc chtěl. Povedlo se a já si vymýšlela něco jako pohádku pro manžela, aby na mě neštěkal, že neumím jezdit, co jsem se v té autoškole naučila apod.
Dojela jsem s kočárkem k nádraží pro opečené klobásky a nesla je manželovi k vodě. Seděl tam unuděný na rozkládací židličce a hned spustil, kde jsem byla. Řekla jsem, že tam byla fronta. (Ještě, že měli tak brzy otevříno, dnes už by to tak asi nebylo) Když si manžel vzal svou klobásu a začal si jí spokojeně ukusovat, přiznala jsem se, že jsem blbě zaparkovala a zahrabala se. Už, už mi chtěl vynadat, když se mu stolička rozlomila a on na sebe kydl klobásu i s hořčicí. Zatím, co se válel po zemi, já se mohla umlátit smíchy, že chytil místo ryby klobásu s hořčicí.

 
 
kategorie: ze silnice
vložil: 1Ivetta
Permalink ¤ 0 komentářů
01.Listopad 2009,18:51
Zákony jsou zatím opravdu proti lidem - teda hlavně proti řidičům. Třeba v Hloubětíně jsou dva kamerové systémy za sebou, kteréspolehlivě změří každé projíždějící auto. Nikdo Vám však nic neřekne a nikdo Vás nechytí. Skoro po třičtvrtě roce Vám příjde předvolání na policii, že jstebyl 7x změřen v nepřiměřené rychlosti a to už je bodově na odebrání ŘP.

Dávejte proto všichni dobrý pozor a pokud jedete někde prvně a vidíte, že dost řidičů jede pomalu, raději je nepředjíždějte, asi vědí proč to dělají.

Držím palce ať Vám neudělá takový automat fotečku do alba!

 

 
kategorie: ze silnice
vložil: 1Ivetta
Permalink ¤ 0 komentářů
18:14


Pravidla silničního provozu v Čechách...

1) Objeví-li se na semaforu červená, musí na ni velkou rychlostí projetještě 3 vozy, které mají v křižovatce absolutní přednost před těmi, které jedou už na zelenou.

2) Dojede-li několik aut překážku či odstavené vozidlo, jako
první začne předjíždět ten zadní.

3) Při přejíždění z pruhu do pruhu je zakázáno používat směrová světla.

4) Dva jízdní pruhy ve stejném směru byly zřízeny proto, > aby mohly kamiony jezdit vedle sebe.

5) Pro motocyklisty neplatí žádná omezení rychlosti.

6) Pro cyklisty a motocyklisty neplatí jízdní pruhy ani pravidla
pro odbočování, jediným kritériem je to, kam se s odřenýma ušima vejde, tam se může.

7) Dodávka skládající náklad smí zastavit kdekoli, na jakkoli dlouhou dobu, čím více jiných aut zablokuje, tím lépe.

8) Ve městě je přísně zakázáno jezdit méně než 60 km/h, mimo město pod 100 km/h, na dálnici pod 130 km/h.

9)Pravidlo č. 8. s mím porušit pouze mimo obec na rovné silnici se zákazem předjíždění, v takovém případě musím jet 55 km/h a mít na hlavě rádiovku nebo klobouk.

10) Pokud automobil na dálnici předjíždí v levém pruhu rychlostí 145 km/h kolonu kamionů v pruhu pravém, nejbližší řidič následujícího automobilu musí zrychlit, přilepit se 30cm za něj, blikat, troubit a křičet neslušné nadávky.
 
11) Nemohu-li předjet automobil vlevo, jsem povinen předjet ho vpravo a nesmím při tom blikat.

12) Na ulici v obci parkuji zásadně tak, aby pro jízdu ostatních nezbylo dostatečné místo, a v takovém rozestupu od sousedního stojícího automobilu, aby se mezi nás jiné auto už nevešlo. Čím více při parkování ztížím výhled do křižovatky, tím lépe.

13) Dávání přednosti v jízdě / neohrožení účastníka silničního provozu známé z dřívějších pravidel chápeme tak, že tomu, komu dáváme přednostv jízdě, naznačíme, že zpomalíme a pak na poslední chvíli před něj vjedeme, abychom pečovali o jeho bdělost a rychlé reakce.

14) Pokud předjíždíme v protisměru a jede proti nám automobil, výstražnýmisvětly mu dáme najevo, aby se klidil do příkopu. 15) Cyklisté jsou povinni jet nejméně 3 vedle sebe.

16) Cyklista smí odbočovat doleva pouze těsně před kapotou automobilu nic netušícího řidiče.

17) Řidič dražšího vozu musí za každou cenu předjet řidiče vozu levnějšího.

18) Řidič levnějšího vozu si to nesmí nechat líbit, i kdyby se mu ta jeho popelnice měla na místě rozsypat.

19) Pokud řidič před námi jede podle starých pravidel, jsme
povinni mu sprostě nadávat.

20) Na křižovatce neodbočuji doleva až poté, co dám přednost protijedoucím vozidlům, nýbrž předtím.

21) Předjíždí se zásadně přes plnou čáru, přes dvě, přes zebru nebo přes železniční přejezd.

22) Debily na kolech je třeba vytlačit ze silnice.

23) Debily s LPG je třeba vytlačit ze silnice.

24) Když vidím cyklistu bez světel, sejmu ho.

25) Když vidím cyklistu se světlem, sejmu ho a ukradnu mu světlo.

26) Nejlepší masáž mozku je čelním nárazem do protijedoucí Tatry.

27) Když se tvoří kolona, tak zásadně předjížděj a snaž se vecpat dovolného místa. Řidiči ostatních vozidel totiž schválně drží místo pro takové talenty a ne proto, aby měli bezpečnostný odstup.

28) Mlhová světla jsou proto mlhová, aby se s nimi svítilo pořád.

29) Korektor potkávacích světel je v autě proto,aby se nepoužíval zejména u naložených kombíků.

30) Pokud mám malé autíčko a chci zaparkovat, najdu 2 volná místa vedle sebe a zaparkuji uprostřed.

31) Při průjezdu kolem psychiatrické léčebny netrubte, nemáme to rádi.
 
kategorie: ze silnice
vložil: 1Ivetta
Permalink ¤ 0 komentářů