Chuck Norris, pohřeb z Chuckovic
Ach ano, dle všeho nejsem zrovna aktuální. Ale my lidé z budoucnosti už tak moc nerozlišujeme nějaký ten týden, či měsíc. Naše (když se zadaří) nálezy řadíme jen do určitých období, což by zde neměl být problém, budou-li ty Vánoce, že?
Přiznávám, stín Chucka Norrise je magnetem i pro mě, nevyhledávám ho, ale přitáhne. Proto jsem byl lehce vzrušený, když jsem si nedávno přečetl o jeho spolupráci s českým T-mobilem, wow, k vánoční kampani, kde se každý trhovec, směrem od Václaváku, chce vytasit se svým esem z rukávu.
Ovšem s určitým povzdechem a praporem na půl žerdi přiznávám, bitva skončila, rozejděte se, zde není nic k vidění! Ta placená klaka, kterou si T-mobile od p. Norrise prosadil, byla hodně rozporuplná.
Jakoby se T-mobile s podpisem smlouvy zalekl, jak vlastně skloubit to hlavní. Tedy sebe (Já, T-mobile), TOHO Chucka Norrise a jakýsi český akcent. Takže nakonec z toho vznikl vánoční salát z dílny pejska a kočičky. Ach jo!
To hlavní, co mě zklamalo: Viděl jsem pouze herce Norrise; Marketingový archetyp „typického čecha“; Nesvátečně jalový vtip, nedej bože s pointou; A nakonec, jak T-mobile „vyhrál“ 0:0 jen díky degradaci Legendy.
Ne, vážně jsem tam nenašel nic pozitivního. Cože, „Bruslí“? Bohužel, historie se opakuju, „Bruslí“ opět dostal Chucka Norrise a odteď už svět nemá žádnou jistotu!? Ale naštěstí to není tak úplně pravda. Český reklamní trh je slabý, kdy působí spíš jako lokální anestetikum. Je tak šance se z toho jenom vyspat a počkat, až tohle bebíčko nadobro zmizí!
Mé dnešní razítko je tak zřejmé. „© Nasrat!“ téhle komerční podpásovce a ignorovat balíčky od T-mobilu. No honey, No money. Toť Tvůj zákazník!
S láskou
Blue!
Hrozná kampaň. Je takovejch vtipnejch hlášek na Ch.N. a co zmiňují tady je prostě trapný... a co pořád všichni mají s tím zastaralým vykreslováním Čechů, vždyť už jen ty české filmy o bídě na jedno brdo. Nemyslím si, že takový jsme...
Autor roštěnka | 16.12.2010 14:49:03